نوجوانان در اندیشه خلق آثار ماندگار

اولین کارگاه «خانه ی هنر» با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، اولین کارگاه خانه ی هنر با حضور مدیر کل کانون استان، مربیان و نوجوانان هنرمند در خانه ی هنر تشکیل شد.

در ابتدای کارگاه، آب سوران با اشاره به فعالیت های خانه ی هنر و هدف از راه اندازی آن گفت: یکی از نکات برنامه ای سال جاری، هم افزایی بخش های مختلف کانون برای رسیدن به یک زنجیره تولید و مصرف می باشد که کانون استان در این زمینه با مشارکت دهی نوجوانان با آموزش های پیش بینی شده قصد دارد در این هم افزایی قدم هایی بردارد.

وی همچنین توجه ویژه به طراحی مدل های نوین برای پرورش استعدادها در قالب های مختلف را از اهم برنامه های کانون برشمرد و افزود: انتظار می رود با اراده و پشتکار و با بهره گیری از ظرفیت های کانون و مربیان توانمند به فعالیت بپردازید و شاهد درخشش شما در این عرصه باشیم.

آب سوران ادامه داد: بستر لازم برای شما نوجوانان در کانون فراهم شده و می توانید  در عرصه تولید، محصولات فاخر بومی را آماده نمایید.

در ادامه، اعضای «خانه ی هنر» به توضیح و ارائه ی فعالیت های خود پرداختند.

لازم به ذکر است خانه ی هنر ارومیه در هفته ی ملی کودک با هدف هم افزایی ، هم فکری و فعالیت های مثمر ثمر هنرب نوجوانان افتتاح شد.

نوجوانان در اندیشه خلق آثار ماندگار

نوجوانان در اندیشه خلق آثار ماندگار

نوجوانان در اندیشه خلق آثار ماندگار

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =