نشست هم افزایی دستگاه های اجرایی فرهنگی در آستانه هفته نوجوان برگزار شد

جلسه مشترک دستگاه ها با مرجعیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آستانه هفته نوجوان و با حضور کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، بهزیستی، هلال احمر، دانشگاه هرمزگان و جهاد دانشگاهی تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان ، این نشست که در روز دوشنبه ۲۳ مهرماه ۱۴۰۳ و در آستانه روز و هفته نوجوان برگزار شد.

پروین پشتکوهی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان از هم افزایی دستگاه ها در جهت آغاز به کار برای نوجوانان تشریح کرد: همواره برنامه های فرایند محور می تواند در رفع دغدغه های نوجوانان موثر باشد. و طبق نظامنامه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نقش دهی به نوجوانان باعث کنشگری آنان می شود در همین راستا شناسایی ظرفیت های مشاوره و روانشناسی، توانمندی در برنامه های میدانی، نشست های حل مسئله با تسهیلگری کارشناسان خبره، استفاده از هنر جهت ارتباط با نوجوان، برگزاری کارگاه های مهارت آموزی از شاخص ترین مباحثی است که در هفته نوجوان لازم است مورد بررسی قرار گیرد.

گفتنی است در این جلسه مقرر گردید که در روز نوجوان فعالیت های فرایند محور در محلات مختلف آغاز به کار شود و به دستگاه های مختلف با توجه به ظرفیت آنان وظایفی محول گردد تا نوجوانان در متن جامعه از آن برخوردار شوند.

لازم به ذکر است این جلسه به میزبانی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار و سایر دستگاه ها چون تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، بهزیستی، هلال احمر، دانشگاه هرمزگان و جهاد دانشگاهی در این جلسه حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =