کد خبر: 346924
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵
بازدید 34
اولین دوره آموزشی مربی‌گری قصه‌گویی مقدماتی در کانون فارس آغاز شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با هدف ترویج و عمومی‌سازی سنت کهن قصه‌گویی، اولین دوره آموزشی مربی‌گری قصه‌گویی مقدماتی را همزمان با بیست و هفتمین جشنواره قصه‌گویی و مطابق با سند قصه‌گویی استان فارس راه‌اندازی کرد.

به‌گزارش روابط‌عنومی‌اداره‌کل‌کانون‌پرورش‌فکری‌کودکان‌ونوجوانان استان‌فارس، اولین دوره آموزشی مربی‌گری قصه‌گویی مقدماتی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در حال برگزاری است.

این دوره به‌منظور تقویت و گسترش فرهنگ قصه‌گویی در میان کودکان و نوجوانان طراحی شده است؛ و در راستای سند قصه‌گویی استان فارس برگزار می‌شود.


مرکز تربیت مربی کودک و نوجوان کانون فارس، با هدف ایفای نقش خود در این حوزه، اقدام به برگزاری کارگاه‌ها، دوره‌ها و نشست‌های تخصصی و عمومی کرده است.


این فعالیت‌ها به شناسایی و معرفی فعالان عرصه کودک و نوجوان کمک می‌کند و بستری مناسب برای توانمندسازی علاقه‌مندان به کار در فضای کودک و نوجوان فراهم می‌آورد.


در ادامه، بعد از برگزاری دو کارگاه مقدماتی و یک کارگاه تکمیلی در زمینه مربی‌گری اوقات فراغت، این دوره جدید به مربیان علاقه‌مند به قصه‌گویی اختصاص یافته است.
هدف این برنامه، حرکت به سمت رویکرد تخصصی در قصه‌گویی و ارتقاء سطح دانش و مهارت‌های شرکت‌کنندگان است.


دوره آموزشی به‌مدت پنج هفته و به‌صورت مجازی برگزار می‌شود؛ و این کلاس‌ها هر پنجشنبه از ساعت ۱۲ تا ۱۴ در بستر اسکای روم اجرا خواهد شد؛ و تدریس آن به عهده مربیان با تجربه و متخصص کانون در حوزه قصه‌گویی است.


در پایان دوره، شرکت‌کنندگان ملزم به ارائه یک قصه‌گویی در حضور داوران خواهند بود؛ و در صورت کسب امتیازهای لازم، موفق به دریافت مدرک مربی‌گری مقدماتی قصه‌گویی خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =