اکران فیلم "باغ کیانوش" برای نوجوانان در کهگیلویه و بویراحمد

نشست هم‌اندیشی اکران فیلم سینمایی «باغ کیانوش» با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش و مسوولان حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، نشست هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی اکران فیلم سینمایی«باغ کیانوش» باحضور امیرسلیمان شهبازی مدیر کل کانون پرورش فکری استان، حجت دبیقی معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش و مسوولان حوزه هنری در مرکز فرهنگی هنری شماره یک یاسوج برگزار شد. 

مدیرکل کانون پرورش فکری استان در این نشست گفت: باید بتوانیم با هم‌افزایی و هماهنگی با دستگاههای فرهنگی اکران موفق را پشت سر بگذاریم، فیلمی که به حوزه فرهنگ و تعلیم و تربیت کمک بسیار خواهد کرد.

حجت دبیقی معاون پرورشی آموزش و پرورش استان نیز با اشاره به تجربه بسیار خوب و شیرین اکران فیلم بچه زرنگ به حمایت از فعالیت‌های فرآیندی افزود:از هر کار تربیتی که در حوزه کودک و نوجوان در استان انجام شود، حمایت می‌کنیم.

برگزاری نشست دستگاههای فرهنگی ، برنامه‌ریزی اکران فیلم سینمایی«باغ کیانوش» در سینماهای استان و برگزاری اردوهای دانش‌آموزی با محوریت این فیلم، معرفی و فروش کتاب، چگونگی اکران سیار فیلم برای کودکان و نوجوانان روستایی  از مباحث مطرح شده در این نشست بود که ظهر روز دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ برگزار شد. 

گفتنی است، «باغ کیانوش» به کارگردانی رضا کشاورز حداد و تهیه‌کنندگی محمدجواد موحد با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان و سازمان سینمایی سوره قرار است از ۹ آبان و هم‌زمان با هفته نوجوان به روی پرده سینماها برود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =