کد خبر: 346933
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۷
بازدید 45
آیین بزرگداشت حافظ در کانون کرمان

آیین بزرگداشت حافظ شیرازی در اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، مراسم بزرگداشت حافظ شیرازی از سوی آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش استان کرمان پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ در سالن باران اداره‌کل کانون برگزار شد.

بنابر این خبر، در این مراسم اکبر خدادادی مدیرکل کانون استان ضمن خوش‌آمدگویی غزلی از حافظ را برای حاضران خواند.

همچنین، سیداصغر سادات‌حسینی معاون پرورشی آموزش و پرورش بیان کرد: خواجه‌شمس‌الدین محمد متخلص به حافظ، حافظ قرآن کریم بوده و با آن انس و الفت داشته است.

وی افزود: اشعار حافظ سرشار از مهر و دوستی محبت است و مضامین عارفانه، عاشقانه و تربیتی دارد و باید بچه‌ها را با این ادبیات فاخر آشنا کنیم.

در ادامه این آیین نازنین‌زهرا نقی‌زاده برگزیده جشنواره حافظ‌خوانی شیراز، غزلی از حافظ را خواند.

همچنین، آوا پارسی‌نیا برگزیده جشنواره «فردا» سه‌تارنوازی کرد و فاطمه‌یاس محمودزاده، محمدهادی طاهری، مینا ایرانمنش اعضای انجمن مهر و ماه کانون کرمان و یاسمن امینی عضو باشگاه قاف و کانون شهربابک اشعاری از خودشان را خواندند.

در بخش بعدی این مراسم ایلیا کیخواه عضو کانون پرورش فکری بردسیر و برگزیده کشوری «نبرد رستم و سهراب» را نقالی کرد و فاطمه محمدی‌زاده دارنده مدال طلای المپیاد ادبیات، درباره مراحل رسیدن به این نشان و روند حضور در المپیادهای کشوری را تشریح کرد.

در ادامه با حضور حسین انجم‌شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از سارا زینلی، ثنا حمزه‌نژاد، مبینا ایرانمنش، محمدیاسین حیدری، مهلا پورخدابخش، آندیا میرشکاری، آیدا ابراهیمی و مهدخت یزدانی برگزیدگان مسابقه هفته دولت تقدیر شد.

در پایان هم علاقه‌مندان به جمع انجمن‌های شعر و داستان «مهر و ماه» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر کرمان پیوستند.

آیین بزرگداشت حافظ در کانون کرمان

آیین بزرگداشت حافظ در کانون کرمان

آیین بزرگداشت حافظ در کانون کرمان

آیین بزرگداشت حافظ در کانون کرمان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =