همکاری کانون زبان ایران استان هرمزگان با دانشگاه امیر کبیر گسترش یافت

جلسه گسترش همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان و کانون زبان ایران استان هرمزگان با دانشگاه امیر کبیر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، جلسه گسترش همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان و کانون زبان ایران با دانشگاه امیر کبیر با حضور پروین پشتکوهی مدیر کل کانون هرمزگان، محمدامین فیض رئیس دانشگاه امیر کبیر بندرعباس، احمد پورقاسم رئیس مرکز بین المللی زبان دانشگاه امیر کبیربرگزار شد.

پروین پشتکوهی مدیر کل کانون هرمزگان از گسترش همکاری کانون پرورش فکری و کانون زبان ایران با دانشگاه امیر کبیر خبر داد و در این جلسه ظرفیت های همکاری طرفین مورد مذاکره قرار گرفت.

پشتکوهی ظرفیت های کانون پرورش فکری و کانون زبان ایران را تشریح کرد و گفت: تمام کودکان و نوجوانان استان و کشور به نوعی مخاطب خدمات کانون از جمله کتاب، فیلم، انیمیشن، اسباب بازی و....هستند و کانون زبان هم با یک قرن فعالیت در حوزه آموزش دهی زبان خارجه امیدوار است با مشارکت دانشگاه، فعالیت آموزشی خود را در جنوب کشور و کشورهای حاشیه خلیج فارس گسترش دهد.

وی در این جلسه تربیت مدرس زبان خارجه در جنوب کشور را امری ضروری دانست و همچنین برگزاری برنامه های مشترک فرامرزی برای مخاطبین از دیگر مباحث مطرح شده این جلسه بود.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد پس از بررسی انتظارات حدود همکاری در قالب تفاهم نامه به اجرا گذاشته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =