برگزاری دور همی‌های قصه‌گویی در کلیبر و مرکز شماره ۳ تبریز

در استقبال از مراحل آغازین بیست و ششمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی، مرکز کلیبر و شماره ۳ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبریز میزبان دور همی‌های قصه‌گویی بودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، این دورهمی‌ها با هدف شناسایی و معرفی قصه گویان منتخب برای حضور در رقابت‌های استانی بیست و ششمین جشنواره بین المللی قصه گویی برگزار می‌شود.

در نخستین مرحله از دورهمی‌های قصه‌گویی مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کلیبر و شماره ۳ تبریز میزبان نوجوانان، پدران و مادران ، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌هایی بودند که برای حضور در این رقابت قصه‌های خود را به روی صحنه بردند. گفتنی است بیست و ششمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی با بخش‌های مختلف همچون نقالی، مدرن، ۱۰۰ ثانیه و قصه‌های سنتی میزبان قصه‌گویان برتر خواهد بود. و دورهمی‌های قصه گویی نیز به منظور معرفی نفرات منتخب برای حضور در این بخش‌ها برگزار می‌شود.

استقبال گسترده مخاطبان و علاقمندان به قصه‌گویی در مرکز شماره ۳ کانون تبریز و  کلیبر از نکات قابل توجه این دورهمی‌ها بود. ضمن آنکه از نفرات شرکت کننده در این برنامه نیز با اهدای هدایایی قدردانی شد.

گزارش تصویری این دورهمی‌ها را اینجا ملاحظه نمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =