پیام تبریک مدیرکل کانون به استاندار جدید اصفهان

مهدی آقایاری: بی تردید سوابق و تجارب ارزنده و درخشان مدیریتی جنابعالی، سر منشاء برکات، ارتقا بهره‌وری، توسعه پایدار، پیشرفت‌های علمی و آبادانی همه جانبه استان عزیزمان خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، مهدی آقایاری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در پی انتصاب استاندار جدید اصفهان پیام تبریکی صادر کرد؛

متن پیام به این شرح است :

یالطیف

جناب آقای دکتر مهدی جمالی نژاد استاندار گرانقدر اصفهان

سلام علیکم

کتاب وزین اصفهان و شناسنامه ثمین این استان برای همگان روشن و همچون چراغی فروزان برتارک ایران اسلامی درخشان است .اصفهان به اندازه تاریخ و در سده‌های متمادی مرکز آماد و پشتیبانی سپاهیان دلاور و جان بر کف ایرانی در رویارویی با مهاجمین شرقی و غربی بوده است؛ همان شهری که در ۲۵ آبان سال ۱۳۶۱، ۳۷٠ کبوتر خونین بال از همین سپاهیان را تا دروازه‌های بهشت بدرقه کرد و عصر همان روز صدها نفر شجاع‌تر از پیش را به مصاف دشمن فرستاد.

  این استان سرزمین شهادت، مهد علم ، فرهنگ ، هنر وصنعت است ؛خواستگاه ارزشمند اندیشمندان، فقیهان، هنرمندان و صنعتگرانی است که در عرصه‌های گوناگون علم و هنر نقش مهمی در صحنه فرهنگ و تمدن ایران، منطقه و جهان داشته است .

اصفهان بنا بر موقعیت خاص جغرافیایی و اجتماعی در مرکز ایران و نیز ساختار ویژه جمعیتی و فکری خود در دوره‌های مختلف تاریخی نقشی کلیدی در همه رخدادهای سیاسی اجتماعی ، تاریخ ادبیات و هنر ایران و نیز جهان اسلام داشته و به جرأت می‌توان گفت آفرینش فکر و ایده سیاسی ، اجتماعی ، ادبی و هنری دستاورد اندیشمندان این خطه بوده است.

اصفهان در جایگاه پایتخت فرهنگ و تمدن ایران و اسلام با پیشینه علمی و فرهنگی یک هزار و دویست ساله دارای کارنامه بی مانندی از اندیشمندان و نویسندگان در همه حوزه‌های علمی و فرهنگی از سده سوم قمری، کارنامه بلندی از نام‌های درخشان دارد که هر یک میراث پر ارجی از اندیشه و فرهنگ را به یادگار گذاشته‌اند.

بی شک جناب عالی که خود فرزند دلسوز این دیار هستید به تمامی این اوصاف آگاهی و تسلط کامل دارید و نیک می دانید اصفهان سرافراز و پیشرو در تمدن اسلامی چه جایگاه ویژه ای دارد و به همه ابعاد و اضلاع و ظرفیت های فراوان و جایگاه و شآن مردم استان وقوف کامل دارید و این مشهود و مبرهن است.
این جانب انتصاب شایسته حضرتعالی که به حق از نیروهای ارزشی و ولایی، دلسوز و از سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستید، به عنوان استاندار و نماینده عالی دولت در استان ولایت‌ مدار و شهید پرور اصفهان را صمیمانه به جنابعالی و مردم شریف استان تبریک عرض می نمایم.
بی‌تردید سابقه انقلابی، تجارب ارزنده ودرخشان مدیریتی شما گامی ارزشمند برای رسیدن به اهداف جهادی و تحول آفرین دولت مردمی نظام اسلامی و سر منشاء برکات، توسعه و آبادانی همه ‌جانبه خواهد بودو زمینه حل مشکلات و ارائه خدمات گسترده‌ به مردم خوب این دیار بخصوص حمایت و پشتیبانی شما از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را که متولی حوزه کودک و نوجوان می باشد فراهم خواهد کرد.

 ضمن تقدیر و تشکر فراوان از تلاش‌های جناب آقای دکتر مرتضوی استاندار سابق اصفهان و آرزوی توفیق برای ایشان، بار دیگر حُسن انتخاب جنابعالی به عنوان نماینده عالی دولت در استان را تبریک عرض نموده و آمادگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان را جهت هرگونه همکاری فرهنگی ، هنری ، ادبی و علمی با حضرتعالی در راستای توسعه، پیشرفت و اعتلای اصفهان؛ این تابلوی ستبر افتخار ایران اسلامی، اعلام می‌دارم.

از درگاه خداوند متعال، عزت، سربلندی و توفیقات همه خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسألت دارم و برای جنابعالی مزید توفیقات جهت خدمتی سرشار از توکّل الهی در مسیر رشد و شکوفایی استان اصفهان را آرزومندم.

مهدی آقایاری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =