کد خبر: 346957
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
بازدید 446
«باغ کیانوش» در گلستان

با هدف هماهنگی و بررسی ظرفیت‌های بین دستگاهی جهت اکران فیلم سینمایی «باغ کیانوش»، نشستی در محل اداره‌کل حوزه هنری استان گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در نشست هم‌اندیشی اکران فیلم سینمایی «باغ کیانوش» که ظهر روز شنبه ۲۸ مهرماه ۱۴۰۳ در محل حوزه هنری و با حضور سیدحسام بنی فاطمه رئیس این سازمان، الهه غیناقی مدیرکل کانون، محمدحسین منتظری معاون فرهنگی و سیداحسان مسلمی مسوول روابط عمومی کانون و مریم حسینی مسوول مرکز رشد حوزه هنری حضور داشتند، برای اکران هرچه بهتر «باغ کیانوش» برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفت.

غیناقی در این جلسه گفت: فیلم باغ کیانوش موفق شده است از جشنواره فیلم فجر و همچنین جشنواره فیلم کودک و نوجوان جایزه بگیرد و می‌تواند در آینده جریان‌ساز باشد.

مدیرکل کانون با بیان اینکه ما تجربه خوب «بچه زرنگ» را پیش از این داشتیم و این دومین تجربه ماست، بیان داشت: بحث ما اقتصادی نیست، بلکه گستره مخاطب است و امروز بچه‌ها شاهد یک اثر اقتباسی هستند که با دیدن آن به نوعی کتابی را هم می‌خوانند.

وی همچنین اظهار داشت: باید به نوجوان نقش داد و تنها در این صورت است که نوجوانان از کار استقبال خواهند کرد.

رئیس حوزه هنری استان گلستان نیز در جلسه گفت: ما امروز برای یک مسئله به اسم سینما، هم‌افزایی می‌کنیم و در شرایط امروز سینما، برای بهتر شدن شرایط سینما، باید بازیگری موثری داشته باشیم که این امر نیز برمبنای مخاطب پیش می‌رود.

سیدحسام بنی فاطمه با استقبال از اکران این فیلم در گلستان، در خصوص چگونگی همکاری مطالبی بیان کرد.

در این جلسه همچنین معاون فرهنگی کانون و مسوول روابط عمومی نیز در خصوص موارد مدنظر خود سخن گفتند.

چگونگی نحوه تعامل و نمایش فیلم در مدارس و اکران‌های سیار و نحوه تبلیغات از جمله مواردی بود که در این جلسه بدان پرداخته شد.

گفتنی است، «باغ کیانوش» به کارگردانی رضا کشاورز حداد و تهیه‌کنندگی محمدجواد موحد با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان و سازمان سینمایی سوره قرار است از ۹ آبان و هم‌زمان با هفته نوجوان به روی پرده سینماها برود.

«باغ کیانوش» در گلستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =