قطعه موسیقی «درس عشق» با صدای مربی سیار روستایی کانون

این قطعه موسیقی که به بیان دلاوری‌ها و رشادت‌های مردان بختیاری می‌پردازد، با صدای «میلاد صادقی» مربی سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، در اولین اجلاسیه شهدای دانشجو معلم رونمایی و اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، میلاد صادقی (مربی سیار روستایی منطقه لردگان استان چهارمحال و بختیاری) که تبحر بالایی در خوانندگی محلی دارد، در تازه‌ترین اثر منتشر شده از خود با نام «درس عشق» به دلاوری‌ها و رشادت‌های جوانان این مرز و بوم اشاره کرده و آن را با نوا و شعر محلی به نمایش گذاشته است.

قطعه‌ی موسیقی «درس عشق» به تهیه‌کنندگی دانشگاه فرهنگیان استان با آهنگ‌سازی و تنظیم محسن محسنی و پویا محسنی در اولین اجلاسیه‌ی ۵۷ شهید دانشجو معلم استان چهارمحال و بختیاری که دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ در فرهنگسرای شهرکرد برگزار شد، رونمایی شده و برای اولین بار توسط میلاد صادقی اجرا شد.

شاعر این اثر، علی سعیدی است و نوازندگان آن: کسری عارفان: ویولون، آلتو، همایون جهانشاهی: تنبک، محمدحسین بهرامی: نی، پویا محسنی: تار، عود، سه‌تار، ویولن سل و مرضیه علیزاده: نوازنده قانون می‌باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =