کد خبر: 346970
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۶
کلیپ از کربلا تا غزه منتشر شد

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری با همکاری کانون زبان استان، برای حمایت از کودکان مظلوم غزه، کلیپ «از کربلا تا غزه» را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، در شورای فرهنگی استان و برای حمایت از کودکان مظلوم غزه و انزجار از شقاوت و وحشی‌گری رژیم صهیونیستی، طرحی به تصویب رسید مبنی بر تهیه و ساخت یک کلیپ با زبان بین‌المللی که در آن کودکان و نوجوانان استان به بیان احساسات خود در مورد حوادث غزه بپردازند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری ضمن اعلام این مطلب گفت: ما در کانون به هر صورت و با هر شیوه‌ای که در اختیار داریم به بیان احساسات و اعلام حمایت خود از کودکان غزه می‌پردازیم. وی در ادامه گفت: یکی از بهترین شیوه‌ها جهت رساندن پیام خود به تمام جهانیان، تولید محتوا با زبان بین‌المللی بود که با همکاری کانون زبان استان توانستیم این تصاویر را از کودکان و نوجوانان عضو کانون زبان، ضبط و اقدام به ساخت این کلیپ کنیم.

روح الله واحد در مورد مدت زمان کلیپ گفت: مدت زمان این کلیپ، یک دقیقه و 25 ثانیه است که سعی کردیم در یک زمان مفید تمام پیام خود را منتشر کنیم.

واحد در مورد محتوای این کلیپ گفت: در این کلیپ خواستیم حوادث روز عاشورا را به حوادث این روزهای غزه و سرزمین کربلا را با سرزمین محاصره شده‌ی غزه و قصاوت و بی‌رحمی یزیدیان در به قتل رساندن خانواده‌ی حضرت امام حسین(ع) را با کشتار بی‌رحمانه‌ی کودکان غزه ارتباط دهیم. وی در ادامه گفت: بیان و زبانی شیواتر و رساتر از کلام و بیان کودکان و نوجوانان، در مورد ظلمی که به هم‌نوعان ما در غزه می‌شود نیافتیم، برای همین خوانش تمام متن این کلیپ را به کودکان و نوجوانان کانون زبان استان سپردیم و انصافا آنها هم به درستی آن را انجام دادند.

مدیرکل کانون استان در ادامه، عوامل ساخت این کلیپ را معرفی کرد: آوینا اسدی، آوا کاووسی، محمدپارسا فاطمی، امیررضا کیانی و ویانا ممتازی، از اعضای کانون زبان هستند که خوانش متن را انجام دادند و رضا خلیلی از همکاران کانون زبان استان درکنار کارشناس ادبی و روابط عمومی کانون استان تنظیم شعر و تهیه، ضبط صدا و تصویر را بر عهده داشتند.

گفتنی است کلیپ «از کربلا تا غزه» برای اولین بار در مراسم هفته‌ی ملی کودک در فرهنگسرای شهرکرد و باحضور مسئولین و هزاران نفر از کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها رونمایی و به نمایش درآمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =