فرماندار بوکان: فضای کانون برای کودکان و نوجوانان دلنشین و زیباست 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با فرماندار بوکان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، مدیر کل کانون استان با فرماندار بوکان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار آب سوران با تقدیر از زحمات فرمانداری بوکان در حمایت از کانون به ارائه ی گزارشی از روند اقدامات عمرانی در این شهرستان پرداخت.

وی با تاکید بر فعالیت های سال جاری به تاثیر فعالیت های کانون در زندگی هریک از کودکان و نوجوانان عضو و ظرفیت بسیار خوب شهرستان بوکان اشاره نمود و خواستار این شد تا در آینده ای نزدیک با اختصاص زمین، در این شهرستان شاهد ایجاد مرکز شماره دو کانون باشیم.

آب سوران در ادامه به مسائل مربوط به این مرکز پرداخت و از فرمانداری درخواست همکاری نمود و گفت: ما در برابر کودکان و نوجوانان مسئول هستیم و فراهم کردن فضای مناسب فرهنگی برای غنی سازی اوقات فراغت آنها یکی از اقدامات می تواند باشد.

در این دیدار فرماندار بوکان نیز با تأثیرگذار عنوان کردن فعالیت های کانون پرورش فکری به تمجید از آن در حوزه اوقات فراغت و برنامه های سازنده فرهنگی، هنری و ادبی پرداخت.

صنعتی، کانون را فضایی فراموش نشدنی و زیبا توصیف کرد که کودکان و نوجوانان از حضور در آن و فعالیت های تربیتی مناسبت لذت می برند.

در پایان فرماندار بوکان ضمن بیان خاطرات کودکی خود از حضور در کانون پرورش فکری قول مساعد داد در جهت حل مسائل حمایت های لازم را انجام دهد.

فرماندار بوکان: فضای کانون برای کودکان و نوجوانان دلنشین و زیباست 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =