نویسنده نوجوان مرکز اسلام‌آباد غرب از کتابش نوشت

به مناسبت ماه کودک و نوجوان در کانون کرمانشاه؛ نویسنده نوجوان مرکز شماره ۳ اسلام‌آباد غرب از کتابش نوشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با توجه به ماه کودک و نوجوان در کانون استان فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی و... با محوریت کودک و نوجوان به شکل پررنگ‌تری از همیشه اجرایی می‌گردد. در همین راستا به مناسبت ماه کودک و نوجوان در کانون کرمانشاه؛ نویسنده نوجوان مرکز شماره ۳ اسلام‌آباد غرب از کتابش نوشت.

ستاره بهرامی هستم و سال ۱۳۹۱ در شهر اسلام‌آبادغرب به دنیا آمدم عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره ۳ کانون این شهرستان هستم و در کلاس داستان‌نویسی این مرکز که مدرس آن میثم رجبی است، حضور دارم. در واقع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعالیت‌های متنوع دیگری هم دارد که تمامی مخاطبان کودک و نوجوان با هر سلیقه‌ و استعدادی را به خود جلب می‌کند.

در مرکز ما، مسعود میاور مربی مسئول هنرمندی حضور دارد که برنامه‌های بسیاری در زمینه‌های مختلف با محوریت فعالیت‌های کانون برگزار می‌کند و تمامی اعضای مرکز از حضور در چنین برنامه‌های پرباری لذت می‌بریم. کانون در یادگیری و پرورش فکر تاثیر بسزایی دارد و از اینکه با این مکان فرهنگی آشنا شدم بسیار خوشحال هستم.

نویسنده نوجوان مرکز اسلام‌آباد غرب از کتابش نوشت

سال گذشته در جایزه داستان‌نویسی وزمه که به‌صورت کشوری برگزار شد شرکت کردم و رتبه اول داستان کودک و نوجوان در بخش داستان فارسی را کسب کردم. یکی از داستان‌های کتاب من در مورد روباهی‌است که در بچگی مادرش را به‌خاطر زباله‌هایی که مردم در طبیعت می‌ریزند از دست داده و برای اینکه مردم این کار را نکنند نامه‌ای به منابع طبیعی می‌نویسد.

 "خروس کوچولو" هم یکی دیگر از داستان‌هایی‌است که نوشته‌ام و به‌صورت کتاب با تصویرگری مریم رجبی به‌چاپ رسیده است. داستان خروس کوچولو در مورد خروس کوچولوی خواب‌آلودی‌است که می‌خواهد جانشین پدر پیرش شود اما هر بار خواب می‌ماند تا اینکه پدرش می‌رود برای او ساعت زنگ‌دار میخرد تا او را بیدار کند اما خروس کوچولو... برای دانستن ادامه ماجرا می‌توانید کتاب مرا بخوانید و در آینده نیز منتظر کتاب‌های دیگر از من باشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =