پای اساتید قصه‌گوی کانون به دانشگاه‌های کرمانشاه باز شد

در در راستای ترویج فرهنگ قصه‌گویی؛ کارکنان توانمند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با حضور در دانشگاه‌های استان به آموزش این مقوله پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در در راستای ترویج فرهنگ قصه‌گویی و هم‌زمان با فعالیت‌های دبیرخانه استانی بیست‌و ششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، کارکنان توانمند کانون استان با حضور در دانشگاه‌ها به آموزش این مقوله پرداختند.

در دبیرخانه استانی بیست‌و ششمین جشنواره‌ بین‌المللی قصه‌گویی؛ فعالیت‌های بسیاری تدارک دیده‌ شده تا یک برنامه‌ریزی منسجم و کاربردی بتوان با استفاده از ظرفیت‌ها در استان، اهداف و سیاست‌های جشنواره را پیش برد و به نقاط مطلوب نزدیک‌تر شد.

پای اساتید قصه‌گوی کانون به دانشگاه‌های کرمانشاه باز شد

در همین راستا، ترویج فرهنگ قصه‌گویی، جذب و حضور حداکثری قصه‌گویان از اقشار مختلف، عمومی‌سازی و ارتقاء قصه‌گویان و بالا بردن سطح کیفی جشنواره از اهدافی‌است که به‌صورتی جدی در استان دنبال می‌شود و دبیرخانه نیز در این زمینه برنامه‌هایی را تدوین کرده که در حال انجام است.

بر همین اساس اعضای دبیرخانه استانی قصه‌گویی با حضور در دانشگاه‌های استان، ضمن برگزاری کلاس قصه‌گویی، به تبیین بخش‌های مختلف شیوه‌نامه پرداخته و نکات و موضوعات لازم را در این زمینه شرح می‌دهند و این‌بار وحید خواجوی از مربیان توانمند استان در قصه‌گویی با آموزش قصه‌گویی به دانشجویان، آنها را در این امر راهنمایی و برای شرکت در جشنواره دعوت و آماده نمود.

پای اساتید قصه‌گوی کانون به دانشگاه‌های کرمانشاه باز شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =