کارگاه آموزشی «پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی» در مرکز شماره‌ی ۴ کانون اردبیل برگزار شد

کارگاه آموزشی «پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی» با هدف شناخت و بررسی شرایط وقوع این آسیب‌ها، روز یکشنبه ۲۹ مهرماه ۱۴۰۳ در مرکز شماره‌ی ۴ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اردبیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، فاطمه حیدری مربی مسئول مرکز شماره‌۴ کانون اردبیل در خصوص برگزاری این کارگاه گفت: نوجوانان به دلیل قرار گرفتن در مرحله حساس رشد سنی در معرض آسیب‌ها و مشکلات اجتماعی قرار دارند که همیشه نگرانی‌ها و ناراحتی‌هایی را برای خانواده‌ها به همراه دارد و به منظور شناخت و آگاهی بخشی از شرایط وقوع این آسیب‌ها کارگاهی با شرکت جمعی از مادران در این مرکز برگزار شد.

وی با بیان اینکه افزایش آگاهی‌های عمومی والدین در پیشگیری از آسیب‌ها نقش مؤثری دارد، اظهار داشت: در این کارگاه با دعوت از کارشناس اجتماعی و روانشناسی کودک و نوجوان اداره بهزیستی شهرستان اردبیل به مسائل و مشکلات آسیب‌های اجتماعی در موضوعاتی از قبیل خودکشی، مصرف مواد مخدر، رابطه‌های نامشروع، آسیب‌های فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و تربیت کودک و نوجوان در جامعه و خانواده‌ها پرداخته شد.

کارگاه آموزشی «پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی» در مرکز شماره‌ی ۴ کانون اردبیل برگزار شد

حیدری تصریح کرد: در ادامه این نشست با مطرح‌شدن برخی مسائل و مشکلات از سوی حاضران، راهنمایی‌های لازم توسط کارشناس برنامه ارائه شد.

وی خاطرنشان کرد: با استقبال مادران اعضا از این کارگاه آموزشی و بنا به درخواست آن‌ها قرار شد برگزاری این نوع کارگاه‌ها در مرکز تداوم یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =