دومین گردهمایی مربیان مسئول ۸ و ۹ آبان ماه برگزار می‌شود

چهاردهمین جلسه اعضای شورای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با موضوع برگزاری دومین گردهمایی مربیان مسئول و فعالیت کانون‌یاران پیش از ظهر روز یکشنبه ششم آبان ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این جلسه ملیحه ملک‌زاده فرد مدیرکل کانون استان گفت: گردهمایی مربیان مسئول مراکز کانون استان اردبیل ۸ و ۹ آبان ماه در شهر سرعین برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بررسی عملکردی مراکز در حوزه‌های مختلف از برنامه‌های این گردهمایی است، بیان داشت: شاخص‌های ارزیابی مراکز در مقایسه با عملکرد سال قبل است و میزان پیشرفت و مسائل و مشکلات احصا شده از آن‌ها در این نشست بررسی می‌شود.

مدیرکل کانون استان اردبیل در ادامه این جلسه با تأکید به بررسی کتاب کار و برنامه‌های پیش‌بینی‌شده سالانه خواستار ارزیابی فعالیت‌های مراکز در پایان سال بر اساس سیاست‌ها و شاخص‌های مدنظر شد.

داریوش علومی معاون فرهنگی کانون نیز با اشاره به شیوه‌نامه فعالیت‌های کانون یاران و اجرای طرح ملی کانون مدرسه از برگزاری جلسه هماهنگی با مدیران آموزش‌وپرورش استان در هفته آینده خبر داد.

دومین گردهمایی مربیان مسئول ۸ و ۹ آبان ماه برگزار می‌شود

ایرج حسینی کارشناس آموزش و پژوهش استان و مسئول برگزاری گردهمایی مربیان مسئول هم گفت: این گردهماییِ دوروزه در مجتمع رفاهی و آموزشی خانه‌ی معلم شهرستان سرعین برگزارشده و مربیان مسئول در بخشی از این نشست دیدگاه‌ها و مسائل و مشکلات مربوط به مراکز خود را بیان خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در نخستین بخش از این گردهمایی جلسه‌ای با حضور اعضای ستاد اقامه نماز استان اردبیل برگزار می‌شود، افزود: برای اتخاذ رویکردهای فرهنگی با هدف ترویج اقامه نماز و نمازخوانی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل با مربیان مسئول تبادل نظر کرده و در ادامه با برپایی نشست‌های تخصصی، کارشناسان حوزه معاونت فرهنگی و اداری مالی در رابطه با مسائل کاری خود و برنامه‌های پیش رو با حاضران به بحث و گفتگو خواهند پرداخت.

 گفتنی است، برگزاری مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی در سال جاری از دیگر مباحث مطرح‌شده در این جلسه بود که برای اجرای بهتر و جلب مشارکت علاقه‌مندان، اعضای شورای فرهنگی نظرها و پیشنهادهای خود را مطرح کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =