نشست‌ هم‌اندیشی مدیر آفرینش‌های ادبی و هنری کانون با مسوولین شهری شاهین شهر

مجتبی حاذق مدیر آفرینش های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور به همراه مهدی آقایاری مدیر کل کانون استان اصفهان در دیدار با رییس شورای اسلامی شهر و مسوولین شهرداری شاهین شهر خواستار تعامل ، هم افزایی و همکاری های مشترک با کانون در حوزه فعالیت‌های کودک و نوجوان شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اصفهان، مجتبی حاذق مدیر آفرینش های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور به همراه مهدی آقایاری مدیر کل کانون استان اصفهان با رییس شورای اسلامی شهر و مسوولین شهرداری شاهین شهر دیدار و گفتگو کردند و خواستار تعامل ، هم افزایی و همکاری های مشترک با کانون در حوزه فعالیت‌های کودک و نوجوان شدند.

بر اساس این خبر، توسعه همکاری های مشترک فرهنگی ، هنری و ادبی در اجرای برنامه ها و فعالیت های کودکان و نوجوانان ،حمایت های مدیران شهری از کانون پرورش فکری ، برنامه ریزی های مدون برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی ، محوریت قرار دادن کانون در اجرای همه برنامه های حوزه کودک و نوجوان بخصوص برگزاری مهرواره ها و جشنواره های ادبی و هنری و در آخر حمایت و همکاری مجدانه شهرداری شاهین شهر از کانون ، مهترین مباحث مطرح شده در جلسه امروز صبح در محل شورای اسلامی شهر شاهین شهر بود . 

 گفتنی است شاهین شهر، شهر دانش و خلاقیت میزبان جشنواره ملی شعر کودک است که به صورت چند دوره متوالی برگزار می شود و مدیر آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور به همین منظوربه شاهین شهر سفر کرده است . 

 شهرداری شاهین شهر، میزبانی جشنواره شعر کودک ایران را بر عهده گرفته است و این مراسم را در دو بخش شاعران کودک و کودکان شاعر در رده سنی ۴ الی ۱۴ سال برگزار می نماید.

زمان برگزاری و آیین پایانی این جشنواره نیز از روز ۱۳ الی ۱۵ آبان‌ماه ۱۴۰۳ و هم زمان با هفته شاهین شهر خواهد بود. لازم به ذکر است قبل از داوری جشنواره کارگاه های آموزشی با حضور شاعران نامدار کشور در حوزه شعر کودک در شاهین شهر برگزار می گردد .

نشست‌ هم‌اندیشی مدیر آفرینش‌های ادبی و هنری کانون با مسوولین شهری شاهین شهرنشست‌ هم‌اندیشی مدیر آفرینش‌های ادبی و هنری کانون با مسوولین شهری شاهین شهرنشست‌ هم‌اندیشی مدیر آفرینش‌های ادبی و هنری کانون با مسوولین شهری شاهین شهر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =