پیام مدیرکل کانون کرمانشاه به مناسبت هفته نوجوان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در پیامی به مناسبت هفته نوجوان، این ایام را به آینده‌سازان این سرزمین تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، در پیامی به مناسبت هفته نوجوان، این ایام را به آینده‌سازان این سرزمین تبریک گفت.

پیام مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه به مناسبت هفته نوجوان:

به نام خالق روزهای نوجوانی ...

ملکا ذکر تو گویم که تو پاکی و خدایی             
نروم جز به همان ره که توأم راهنمایی
"سنایی"

 نوجوانان عزیز 
آفتاب صبح فردا سلام...

هفته خودتان را، به خودتان که بهترین هستید تبریک می‌گویم و امیدوارم که در این روزهای پاییزی حالتان بهاری و زندگیتان، سرشار از تجربیات گران‌بها و پربار باشد. 

هفته ملی نوجوان، فرصتی‌است تا به اهمیت و ارزش‌های بی‌نظیر این دوره سنی بپردازیم زیرا شما، نوجوانان و آینده‌سازان کشور ایران اسلامی و کرمانشاه این سینه ستبر ایران هستید....

نوجوانان ایرانی آیینه‌ای از فرهنگ غنی و افتخارات ملت  هستند. هر کدام از شما حسین فهمیده‌هایی هستید که با انرژی و انگیزه‌ بالای خود، جرقه‌های نوآوری و خلاقیت را در دل جامعه روشن می‌کنید.

در دنیای پیچیده امروز، که نوجوانان و جوانان غزه  نقش خودشان را در میدان‌های جنگ، میان ظالمان این دوران ایفا می‌کنند، باید بدانید که شما نیز مسئولیت‌های بزرگی بر دوش دارید زیرا  امیدها و آرزوهای آینده‌ ما در دستان پر از شور و شوق شما گره خورده است.

همواره در جستجوی علم و دانش باشید و در کنار آن، قدردان فرهنگ و هویت ملی‌تان بمانید.

در تقویم زندگی این دورانتان، که گاهی پر از شگفتی و گاهی سرشار از سردرگمی است یادتان باشد که از خود بپرسید من کیستم؟ و به کجا می‌روم؟ این سوالات نه تنها نشانه‌ای از بلوغ فکری شماست، بلکه فرصتی را برای رشد و پیشرفت بیشتر در سرزمینمان ایران ایجاد می‌کند.

در پایان بار دیگر هفته ملی نوجوان را که نشان از اهمیت والای شما در این مرز و بوم است، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امید دارم همان‌طور که با عزم راسخ، شوق و اراده قوی، به رسالت خود ادامه می‌دهید، با خود هر روز تکرار کنید که ما به قله‌ها نزدیک‌تر شده‌ایم. 

بهترین‌ها را  از خالق نوجوانان برایتان آرزومندم، به امید روزهای نورانی موفقیت و به امید آرامش توام برای کودکان و نوجوانان غزه و لبنان...
به امید روزهای خوب ...

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =