درخشش کارشناس و مربیان کانون استان در دومین جشنواره ملی «در مسیر آفرینش»

نادیا احمدی کارشناس ادبی، اعظم علی‌زاده مربی مسوول فرهنگی، مژگان کدخدایی و زهرا دیانتی مربیان ادبی کانون استان اصفهان در دومین جشنواره ملی «در مسیر آفرینش» در بخش‌های داستان، ایده‌پردازی و طرح‌نو خوش درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان اصفهان، اسامی نفرهای برتر دومین دوره جشنواره ملی «در مسیر آفرینش» شامگاه روز پنج‌شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۴ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان معرفی شدند.
این جشنواره با هدف ارتقای سطح فعالیت‌های ادبی و خلاق مربیان و معلمان برگزار شد، شاهد رقابت نزدیکی میان شرکت‌کنندگان از سراسر کشور بود و کانون استان اصفهان در کسب مقام‌های برتر خوش درخشید.
برگزیدگان بخش‌های ملی:
در بخش نوشتن خلاق که یکی از پرمتقاضی‌ترین بخش‌ها بود، الهام فلاح‌یساولی از خراسان رضوی موفق به کسب مقام اول شد. صدیقه درویشی از بوشهر به مقام دوم دست یافت و بتول کریم‌زاده از چهارمحال و بختیاری و زهره طاهر از قزوین به‌طور مشترک مقام سوم را کسب کردند. در این بخش، معصومه نظیف از فارس و سیما امیرعبدالهیان از سمنان نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.
در بخش شعر، بهاره قانع‌نیا از خراسان رضوی جایگاه اول را از آن خود کرد و بهناز ابوالوفایی از تهران دوم شد.
برگزیدگان بخش داستان:
در بخش داستان سمیه حسین‌زاده از اردبیل مقام اول، سمانه شجاعی از سمنان مقام دوم و زهرا دیانتی از اصفهان مقام سوم را کسب کردند.
در بخش مکاتبه‌ای، فاطمه سلیمانی از زنجان اول شد، بتول پورشیخ از قزوین دوم و اعظم جلالیان از یزد سوم شد. همچنین، مژگان کدخدایی از اصفهان به عنوان برگزیده بخش خوانش متون معرفی شد.
برگزیدگان بخش ایده‌پردازی و طرح نو:
در بخش ایده‌پردازی گلستانه، معصومه مهری و زیبا علیخانی از چهارمحال و بختیاری به‌طور مشترک به مقام اول دست یافتند. اعظم علیزاده از اصفهان دوم شد و محبوبه صرفی از سمنان جایگاه سوم را از آن خود کرد.
در بخش طرح نو نیز، پریناز ستونه از اردبیل به عنوان برگزیده بخش مربی و نادیا احمدی از اصفهان به عنوان برگزیده بخش کارشناس معرفی شدند.
بیانیه هیأت داوران جشنواره «در مسیر آفرینش»:
هیأت داوران این جشنواره شامل مریم اسلامی، مریم علایی، نسرین قربانی، فروغ شایگان، مهدی رمضانی و نگین صدری‌زاده نکته‌های زیر را برای ارتقای کیفیت طرح‌ها و فعالیت‌ها تاکید کرد: طرح‌های ادبی زمانی موفق‌اند که هدفمند، منطبق با شیوه‌نامه و از نظر فنی در تصویربرداری و صدابرداری استاندارد باشند. همچنین فضای کارگاه باید طبیعی، صمیمی و بدون تکلّف باشد و از تبدیل‌شدن به کلاس درس نظری پرهیز شود. محور کار، تجربه‌محوری، تعامل، تخیل و روایت‌های شخصی کودکان است و مربی باید نقش تسهیلگر را داشته باشد تا مشارکت کودکان افزایش یابد. برنامه‌ریزی نیز باید در اختیار مربی باشد و کودکان تنها روند تجربه و آفرینش را دنبال کنند.

درخشش کارشناس و مربیان کانون استان در دومین جشنواره ملی «در مسیر آفرینش»درخشش کارشناس و مربیان کانون استان در دومین جشنواره ملی «در مسیر آفرینش»درخشش کارشناس و مربیان کانون استان در دومین جشنواره ملی «در مسیر آفرینش»درخشش کارشناس و مربیان کانون استان در دومین جشنواره ملی «در مسیر آفرینش»درخشش کارشناس و مربیان کانون استان در دومین جشنواره ملی «در مسیر آفرینش»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha