مسابقه اینترنتی ارتش کلمه طیبه 2  برگزار می‌شود

دومین مسابقه‌ی اینترنتی ارتش کلمه طیبه هم‌زمان با سال‌روز دیدار تاریخی همافران با امام خمینی(ره) در سایت مسابقات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعال می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کانون، این مسابقه حاصل دومین سال همکاری پی ‌در پی کانون با معاونت‌فرهنگی ‌و روابط‌ عمومی عقیدتی ‌سیاسی ‌ارتش‌ جمهوری اسلامی ایران است که با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با حماسه‌های مدافعان غیور میهن برگزار می‌شود.
     علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه‌ی اینترنتی می‌توانند به سایت مسابقات کانون به نشانی   www.kanoonquiz.ir مراجعه کنند و به 14 سوال این رقابت ظرف مدت 20 دقیقه پاسخ دهند.
منبع مطالعاتی برای پاسخ‌گویی به این سوال‌ها نیز در کنار این پیوند قابل دسترسی و ذخیره‌سازی است تا علاقه‌مندان پیش از شرکت در مسابقه آن را مطالعه کنند.
     در عین حال بیشتر سوال‌های مسابقه‌ی ارتش کلمه طیبه 2 به عملیات دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی در 8 سال دفاع مقدس و آشنایی با برخی از اصطلاح‌ها و تاکتیک‌های رایج نظامی اختصاص دارد.
     این مسابقه روز 19 بهمن 1390 هم‌زمان با روزهای دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی و جشن‌های سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب در سایت مسابقات کانون فعال می‌شود و تا 29 فروردین سال 1391 روز ارتش جمهوری اسلامی ادامه پیدا می‌کند.
     کانون و ارتش به عنوان برگزارکنندگان این رقابت اینترنتی پس از پایان مهلت تعیین شده به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهند کرد.