مسئول جدید کانون هشترود معرفی شد

با حکم مدیرکل کانون استان آذربایجان‌شرقی ماریا هاشم‌زاده به عنوان مسئول جدید مرکز فرهنگی هنری کانون هشترود منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی در مراسم معارفه مسئول جدید مرکز هشترود حجت الاسلام لطف اله پور با اشاره به توانمندی و مهارت مربیان کانون و فعالیت‌های ارزشمند مربی مسئول سابق این مرکز فرهنگی هنری، اظهار امیدواری کرد تغییرات جدید گامی را درجهت شتاب بخشی به توسعه  این فعالیت ها در هشترود باشد.

مدیر کل کانون استان با بیان این که کودکان و نوجوانان هشترود استعداد‌های فراوانی در عرصه های فرهنگی هنری و ادبی دارند تصریح کرد: بسیاری از نخبگان این شهرستان در سال‌های قبل عضو کانون بوده اند و این افتخاری ارزشمند برای کانون هشترود است.

دراین مراسم" مستفید" فرماندار هشترود نیز با اشاره به اهمیت و جایگاه فعالیت های کانون در رشد و پرورش استعداد و توانمندی کودکان و نوجوانان تصریح کرد: توسعه‌ی فرهنگ کتاب خوانی یکی از ارزشمندترین نتایج کار کانون است و تلاش مربیان در این عرصه قابل تحسین است.

فرماندار هشترود با بیان این که در سال های اخیر کودکان و نوجوانان هشترودی به واسطه حضور در کانون موفقیت‌های کشوری و بین المللی زیادی را در زمینه های هنری و ادبی به دست آورده اند تاکید کرد: این مسئله نشان دهنده وجود استعدادهای بالقوه و فراوان دراین منطقه است.

وی برای مسئول جدید کانون هشترود آرزوی موفقیت کرد و از مسئولان ادارات شهرستان به ویژه آموزش و پرورش خواست نهایت همکاری را با کانون به عمل آورند.

در این مراسم ضمن قرائت حکم ماریا هاشم زاده به عنوان مسئول جدید مرکز هشترود از خدمات فقیه زاده مربی مسئول سابق این مرکز فرهنگی هنری تقدیر شد.