کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی در مسابقه نجوم"آسمان پر ستاره شرکت می کنند"

فراخوان دومین مسابقه نجوم با عنوان "آسمان پر ستاره" به همت کارگاه نجوم مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبریز منتشر شد

 

یه گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی  حجت الاسلام لطف اله پور با بیان این مطلب ، شناسایی علاقه مندان مستعد در عرصه نجوم آماتور، تشویق کودکان و نوجوانان برای پژوهش و ارائه مفاهیم نجومی با استفادهاز نرم افزارهای رایانه ای و دعوت به مطالعه و تحقیق درباره آسمان و عظمت خلقت را  ازاهداف برگزاری این رقابت علمی عنوان کرد.

وی در عین حال تصریح کرد کودکان و نوجوانان علاقه مند می توانند آثار خود را در موضوعاتی همچون سیارات منظومه شمسی، ستارگان و تحول آنها، دانشمندان و تاریخ نجوم، شناخت صورت های فلکی و علم نجوم در آیات و احادیث به دبیرخانه این مسابقه ارسال نمایند.

لطف اله پور با اشاره به این که کودکان و نوجوانان 11 تا 17 سال از سراسر استان می توانند در دومین مسابقه  نجوم "آسمان پر ستاره شرکت کنند" افزود: علاقه مندان می توانند آثار خود را در قالب پاورپوینت، اسلاید شو، مقاله، ماکت، نشریه دیواری و وبلاگ نویسی حداکثر تا 15 بهمن ماه 93 به دبیر خانه مسابقه تحویل نمایند.

مدیر کل کانون استان 30 بهمن را زمان اعلام نتایج و تقدیر برگزیدگان عنوان و تکید کرد برترین های این رقابت درمراسمی ویژه معرفی خواهند شد.

فراخوان این مسابقه را می توانیداینجا ملاحظه نمایید.