ویژه‌برنامه « کودکان عاشورایی » به مناسبت هفته ملی کودک

ویژه‌برنامه « کودکان عاشورایی » در آستانه تاسوعای حسینی در سالن مجتمع فرهنگی هنری کانون تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در این برنامه که جمعی از دانش‌آموزان مدارس، اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون و اولیای تربیتی حضور داشتند هادی یوسف‌زاده مدیر کل کانون استان با تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا عبدا... الحسین(ع) تقارن این مناسبت با هفته ملی کودک را فرصتی برای تبیین مفاهیم ارزشمندی نظیر ایثار، شهامت و شجاعت دانست.

وی با اشاره به برنامه‌های گسترده کانون استان به مناسبت هفته ملی کودک، حضور پرشور کودکان و نوجوانان، مسئولان و خانواده‌ها را نشان از علاقه‌مندی آنان به کانون و فعالیت‌های آن دانست و اظهار امیدواری کرد این برنامه‌ها گامی در مسیر توسعه و تعمیق باورهای دینی در بین آینده‌سازان میهن اسلامی باشد.

دراین مراسم که دکتر کنعانی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان نیز حضور داشت برنامه‌های متنوعی برگزارشد. قصه‌گویی، قرائت شعر و دکلمه، مداحی و پخش کلیپی با موضوع ماه محرم از برنامه‌های این مراسم بود.

کنعانی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان نیز در سخنانی با اظهار خوشنودی از حضور در کانون و درجمع کودکان و نوجوانان تاکید کرد: اجرای چنین فعالیت‌هایی با کیفیت بالا جای خوشحالی است.

وی با تاکید بر افزایش تعامل و همکاری جمعیت هلال احمر با کانون اظهار امیدواری کرد: گسترش این همکاری‌ها گامی در جهت فرهنگ‌سازی بیش از پیش در زمینه نوعدوستی وکمک به همنوعان باشد.

ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک با شعار « کودکان تشنه‌اند ... » از 15 مهر ماه همزمان با سراسر کشور در مراکز کانون استان آذربایجان شرقی آغاز شده‌است.

گزارش تصویری این ویژه‌برنامه را اینجا مشاهده فرمایید.