ششمین ویژه‌برنامه « میهمانی از سرزمین کتاب »

ششمین ویژه‌برنامه میهمانی از سرزمین کتاب با هدف توسعه فرهنگ کتابخوانی و به مناسبت هفته کتاب در تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در این ویژه‌برنامه 7 گروه از اعضای کودک و نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون در قالب نمایش خلاق به معرفی کتاب مورد علاقه خود پرداختند.

هادی یوسف‌زاده مدیر کل کانون استان در آیین آغاز به کار این ویژه‌برنامه با اشاره به برنامه‌های متنوع و متعدد  کانون به مناسبت هفته کتاب، این برنامه‌ها را در راستای تقویت و توسعه فرهنگ کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان عنوان کرد.

وی برپایی نمایشگاه‌های کتاب و محصولات کانونی در منطقه آزاد ارس، شرکت تراکتورسازی ایران و مراکز کانون، تجهیز کتابخانه‌های برخی مدارس و بیمارستان‌های کودکان در سطح استان، معرفی سفیران کتاب، کلنگ‌زنی اولین مرکز زیست‌گیاهی ویژه کودکان و نوجوانان در تبریز و اجرای ده‌ها برنامه فرهنگی هنری در مراکز کانون را از جمله برنامه‌های این مناسبت اعلام و در عین حال تصریح کرد ویژه‌برنامه‌ « میهمانی از سرزمین کتاب » فرصتی برای معرفی استعداد‌های خلاق از بین کودکان و نوجوانان در زمینه کتاب و کتابخوانی است. مدیر کل کانون از تمامی شرکت کنندگان در این برنامه و نیز سوگواره ادبی و عکس محرم قدردانی کرد.

گفتنی است در این ویژه برنامه همچنین سه گروه از اعضای نوجوان به معرفی کتاب و نویسنده در قالب پاور‌پوینت پرداختند. ضمن آنکه نمایشگاهی از آثار منتخب مراکز کانون استان که به معرفی نویسندگان مطرح ادبیات کودک ونوجوان اختصاص داشت در گالری مجتمع افتتاح شد.

از گروه‌های نمایش خلاق و نیز برگزیدگان در بخش معرفی کتاب و پاورپوینت در پایان این ویژه‌برنامه یک‌روزه  تجلیل شد.

اسامی گروه‌های نمایش خلاق و برگزیدگان در دیگر بخش‌های این ویژه‌برنامه را اینجا مشاهده نمایید.

گزارش تصویری این ویژه‌برنامه را اینجا مشاهده فرمایید.