همکاری مستمر مدارس با کانون ضروری است

با حضور معاونین اداره آموزش و پرورش شهرستان بوکان در خصوص همکاری هرچه بیشتر مدارس ابتدایی با کانون بحث شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، در مرکز فرهنگی و هنری بوکان جلسه بحث و تبادل نظر به منظور همکاری بیشتر مدارس ابتدایی با کانون با حضور معاونین آموزشی و پرورشی و کارشناس مسئول آموزش ابتدایی آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.  
یونس رضایی مربی مسئول مرکز بوکان در این جلسه ضمن معرفی فعالیت‌‌‌های کانون، در خصوص آموزش خلاقیت محور در حوزه‌ی نوشتاری و راه‌هها و زمینه‌های مختلف تعامل کانون و آموزش و پرورش مطالبی را ارائه کرد.
در این جلسه همچنین پیرامون طرح پیشنهادی یونس رضایی با عنوان "فیلم و فلسفه" و اجرای آن با حضور مدارس بحث شد.
حسین سلیمی معاون آموزشی اداره‌ی آموزش و پرورش بوکان ضمن استقبال از طرح‌ها و برنامه‌های کانون؛ کانون را مرکزی مهم و تاثیرگزار در میان مراکز فرهنگی شهرستان معرفی و برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در راستای اصل "تفکر و پژوهش" دانست و اعلام  کرد در هر زمینه‌ای با کانون همکاری می‌‌کنند.
عثمان آچاک معاون پژوهشی اداره‌ی آموزش و پرورش این شهرستان با تاکید بر اهمیت کار کانون و همکاری با آن در زمینه‌های متفاوت و همچنین اهمیت منابع علمی کتابخانه‌های کانون در پژوهش‌های کودکان و نوجوانان، کتاب‌های کانون را منبعی معتبر در حوزه‌ ادبیات داستانی و علمی برای کودکان و نوجوانان عنوان کرد.