کانون فرصتی برای نشان دادن هوش، ذکاوت و توان ایرانی

فرماندار شوط از کانون به عنوان محلی برای نشان دادن هوش، ذکاوت و توان ایرانی در سطح کشور و بین‌الملل یاد کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، جواد جبارزاده فرماندار شوط در دیدار مدیر کل کانون استان با وی، کانون را پایه و اساس پرورش چند بعدی کودکان و نوجوانان عنوان کرد و گفت: سرمایه‌گذاری و توجه به کانون؛ سرمایه‌گذاری ارزشمند و ضروری در حوزه آموزش و پرورش کودکان و نوجوانان است.
جبارزاده با عنوان کردن کانون به عنوان پلی در مسیر نشان دادن استعدادها و توانایی‌های کودکان و نوجوانان و تقدیر از فعالیت‌های کانون این شهرستان، گفت: فعالیت‌ها و گزارش‌های این مرکز فرهنگی و هنری را شخصا دنبال می‌کنم.
وی افزود: حاشیه‌نشین بودن و در صدر نبودن کانون شوط را نمی‌پذیریم و در سال 96 نیز مانند سال‌های قبل و حتما بیش از پیش به دنبال برنامه‌ها و فعالیت‌های گسترده کانون هستیم.
جواد زاهدی مدیر کل کانون استان نیز در این دیدار ضمن اشاره به موفقیت‌های کانون شوط در سال‌های گذشته گفت: این مرکز در کنار فعالیت‌های خود دارای ظرفیت بسیار بالایی در حوزه قصه‌گویی و انیمیشن است.
دیدار جواد زاهدی مدیر کل کانون استان با جواد جبارزاده فرماندار شهرستان شوط صبح روز دوشنبه 21 فروردین ماه در محل فرمانداری این شهرستان انجام شد.
در این دیدار معاون اداری مالی و کارشناسان حراست و روابط‌عمومی کانون استان نیز حضور داشتند.