همراهی فرمانداران با اعضا کانون

فرمانداران شهرهای سردشت و چایپاره به همراه اعضا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اقدام به پاک‌سازی و جمع‌آوری محیط زیست از زباله‌ها کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، نژاد جهانی فرماندار سردشت روز یکشنبه 21 خرداد ماه در ویژه‌برنامه‌ای که توسط اداره محیط زیست با همکاری فرمانداری، کانون، انجمن‌های مردم‌نهاد و فعالان زیست محیطی و سایر ادارات برگزار شد، گفت: فرهنگ حفاظت از محیط زیست، ضامن توسعه پایدار می‌باشد و فرهنگ‌سازی را باید از کودکان آغاز کنیم.
در این ویژه‌برنامه همچنین مسئولین و اعضا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اقدام به پاک‌سازی و جمع‌آوری زباله‌ها در خیابان کمربندی شهر سردشت کردند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چایپاره نیز به مناسبت هفته محیط زیست ویژه‌برنامه‌ای را در قالب ایستگاه نقاشی برگزار کرد.
در این ویژه‌برنامه که مرتضی اصغری فرماندار، حسن شرف‌لو شهردار و جمعی از مسئولین چایپاره حضور داشتند، ابتدا مسئولین شهر اقدام به جمع‌آوری زباله از محوطه پارک کردند و سپس با حضور در کانون در جمع کودکان و نوجوانان نقاشی کشیدند.
گفتنی است فرماندار شهرستان چایپاره از اعضا کانون در این ویژه‌برنامه با اهداء جوایز تقدیر کرد.