کودکان و نوجوانان شهرستان اردبیل با جشن بزرگ فجر پیروزی به استقبال دهه فجر رفتند

جشن بزرگ استقبال از سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان اردبیل با حضور دو هزار نفر کودک و نوجوان در سالن امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل؛ در این جشن که برای اولین بار در سطح استان برگزار شد، هاجر جمادیه مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان گفت: در سرمای خفگان رژیم ستم شاهی کودکان و نوجوانان همپای پدران و مادران خود در پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 سهم بزرگی داشتند.
مدیرکل کانون استان افزود: امروز کودکان و نوجوانان آغاز کننده و امانت دار فجر بزرگ پیروزی انقلاب هستند که با حضور بی نظیر خود به استقبال دهه فجر آمده اند تا مفهوم جمهوری اسلامی را درک کنند و به آیندگان انتقال دهند.  
وی با اشاره به مفهوم پرچم مقدس و سه رنگ جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: صلح، دوستی، و پاکی و جان فشانی در راه حق و آزادگی نماد بزرگترین ارزش های بشری است که در کشور عزیزمان ایران با پیروزی این انقلاب تبلور و نمود یافته است.
جمادیه در ادامه با آرزوی شادی و بهروزی برای کودکان اشاره کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بزرگ ترین و تاثیرگذارترین نهاد خدمتگذار کشور در عرصه فرهنگی برای کودکان و نوجوان است که حمایت همه جانبه مسئولین را می طلبد.  
در این جشن که با حضور پر شور و نشاط اعضای مراکز کانون، مهد کودک ها، مدارس آموزش و پرورش و کودکان و نوجوانان تحت حمایت بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد، برنامه های متنوع و شاد، نمایش عروسکی، سرود، پانتومیم، خاطره گویی و مسابقه ادبی اجرا شد و در پایان به نفرات برگزیده جوایزی اهدا شد.
در این اجتماع باشکوه که در حضور اولیاء، معلمین و جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای دولتی برگزار شد، با اجرای ارکستر گروه روشن دلان اردبیل، کودکان و نوجوانان ندای الله اکبر سرداده و سرود "ای ایران ای مرز پر گوهر" و "سرفراز باشی میهن من را" همخوانی کردند که هیجان و شور خاصی به این جشن بخشید.
مراسم در روز یکشنبه مورخ 11/11/94 از ساعت 09:00 الی 12:30 در سالن  امام خمینی (ره) و با حضور پرشکوه و به یاد ماندنی کودکان و نوجوانان برگزار شد.
عکس های خبری در بخش گزارش تصویری با عنوان جشن بزرگ کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان اردبیل در پایگاه اطلاع رسانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل قابل مشاهده است.