تجلیل از آزادگان سرافزار و اسطوره های صبر و مقاومت در مرکز قهدریجان

ایمان، پرندگان قفس را به آسمان رهایی باز می‏گرداند و بازگشت شما، جشن پایان صبوری بود، در بهار ایمان

صحبت از لحظه‏هایی است که توفان نشست و مردانی در غروب،چهره شستند و برای اقامه نماز در وطن، بازگشتند.
شما کدام مسافرید که فاصله بدرقه تا استقبالتان را در دفترِ خاطرات، مجهول می‏گذارند؟
این کدام سفر است که وقتی از آن باز می‏گردند، بزرگ‏تر می‏شوند و خنده‏هایشان را با گریه ابراز می‏کنند؟
و سرانجام اتوبوسی که شیشه‏های آن، نگاه چند نفر را در پنجره قاب کرده بود، می‏رسد. دست تکان می‏دهند؛ فضای افکارم تکان می‏خورد.
حسین، اباالفضل، قاسم بن حسن، یوسف‏های گم گشته، خوش آمدید!
گرچه بلندایتان بر خاک غلتیده و تکیده شده‏اید، اما صبر کنید، یکی یکی پیدایتان می‏کنیم. این بار، اسم شما را از فهرست شهیدان خط نمی‏زنیم؛ تنها آدرس‏هایتان عوض شده است؛ «أَلاْعْمالُ بِالنِّیّات...
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، مرکز فرهنگی هنری قهدریجان هم زمان با 26 مرداد ماه سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی ویژه برنانه ای را برای نوجوانان مرکز برگزار کرد.
در این مراسم یکی از آزادگان شهر با حضور در میان اعضاء و در نشستی صمیمانه خاطراتی زیبا از دوران اسارت خود را برای حاضرین بازگو کرد. وی هدف از حضور رزمندگان در جبهه های حق علیه باطل را دفاع از اسلام عنوان و خاطرنشان کرد: امروز نیز نوجوانان باید به عنوان آینده سازان کشور با جدیت در تحصیل و کسب معارف دینی راه و رسم شهدای انقلاب اسلامی را به بهترین شکل ادامه دهند.
سپس اعضای مرکز قهدریجان دلنوشته های خود را در تقدیر از آزادگان سرافزار و اسطوره های صبر و مقاومت قرائت کردند.
شایان ذکر است مراکز 60 گانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان فعالیت های متنوع فرهنگی،هنری و ادبی را در طول سال برای علاقه مندان برگزار می کنند.