تشکیل جلسات حوزه ای مسوولین مراکز کانون

در این نشست ها برنامه های فرهنگی،هنری و ادبی مراکز در سال 94 با توجه به سیاست های کلی کانون و اولویت های استان مورد بررسی و هم فکری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،جلسات حوزه ای بررسی و تصویب برنامه های فرهنگی،ادبی و هنری مراکز استان اصفهان برگزار شد.
این جلسات در 12 روز و با هدف ارزیابی پیش بینی برنامه ی مراکز در سال 94 با حضور مدیر کل،معاون فرهنگی،مسوولین مراکز و کارشناسان ادبی، هنری و فرهنگی تشکیل شد.
در این نشست ها پس از شرح برنامه های پیش بینی شده ی هر مرکز در سال 94 توسط مسوول آن مرکز،با توجه به سیاست های کلی کانون در سطح کشور،اولویت های استان در این سال و همچنین شرایط مرکز در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی توسط کارشناسان مورد بررسی،هم فکری و تصویب قرار گرفت.
مدیر کل کانون نیز با حضور در این جلسات ضمن تشکر از زحمات کارشناسان و مربیان در فرآیند آمارگیری کتاب مراکز استان بر اهمیت برنامه ریزی در جهت استفاده بهینه از امکانات تاکید کرد و گفت: مربیان با استفاده از ایده های خلاق و توانمندی های مرکز در جذب و پایدارسازی اعضای کودک و نوجوان تلاش کنند.
وی نفش کارشناسان را هدایت فعالیت ها در مسیر صحیح دانست و افزود: فرآیند برنامه ریزی باید با 2 شاخص واقع گرایی و عمل گرایی و با توجه به نیازهای واقعی کودکان و نوجوانان صورت پذیرد تا اولویت ها و نیازسنجی های صورت گرفته به بهترین شکل محقق شود.
عسگری فر با اشاره به اهمیت کیفیت در فعالیت ها عنوان کرد: اولین ارزیابی از برنامه ها باید توسط خود مربیان انجام شود و آن ها با آسیب شناسی اقدامات صورت گرفته بر افزایش کیفیت هرچه بیشتر برنامه های مراکز کمک نمایند.
مدیر کل کانون هم چنین بر لزوم دقت بر تفاوت های فردی اعضا از سوی مربیان تاکید کرد و گفت: با انجام مناسب فعالیت ها و اجرایی کردن برنامه های پیش بینی شده باید نتیجه کارها در مراکز ملموس باشد.
معاون فرهنگی کانون نیز فعالیت های مهارت زندگی،خداشناسی،ترویج مطالعه و کتابخوانی در پیش بینی برنامه ی مراکز برای سال جاری را دارای جایگاه ویژه دانست و عنوان کرد: این نشست ها فرصت مناسبی را برای بیان مسائل مراکز به طور جداگانه و با حضور مدیرکل و کارشناسان فراهم آورده است.
 
 
جدول برنامه جلسات حوزه ای بررسی برنامه های مراکز کانون استان اصفهان
تاریخ
حوزه کارشناسی
مکان اجرا
مراکز
کارشناس هنری
کارشناس ادبی
5اردیبهشت
صالحی
 شماره 4
نجف آباد،نایین 1،شماره 4،فریدونشهر،دهق،دهاقان
حسینی،سپهری
نبویانپور
6اردیبهشت
مشایخی
 شماره 12
زیار،علویجه،سمیرم1،یزدانشهر،شماره 12
حسینی،سپهری
شاهرخی
7اردیبهشت
مشایخی،صالحی،جواهریان
 شماره 13
سیار اصفهان،نطنز،پستی اصفهان،نجف آباد
-
-
8اردیبهشت
کیانی
 شماره 10
بادرود،کهریزسنگ،مبارکه،کوشک،تیران،شماره 11
حسینی،اسکندری
نبویانپور
9اردیبهشت
جواهریان
 شماره 8
فولادشهر،باغبهادران،شماره 7،خوانسار 2،قهدریجان،نطنز
حسینی،سپهری
نبویانپور
10 اردیبهشت
افشارزاده
مجتمع کانون
داران،فلاورجان،حسن آباد،کاشان 1،مجتمع،زرین شهر
اسکندری،سپهری،حسینی
نبویانپور
13 اردیبهشت
صالحی
شماره 4
خمینی شهر،چرمهین،شماره 3،شماره 9،آران و بیدگل
اسکندری،سپهری
شاهرخی
14 اردیبهشت
مشایخی
شماره 12
اردستان 1،شماره6،حبیب آباد،کوهپایه،خوانسار 1
اسکندری،سپهری
شاهرخی
15 اردیبهشت
کیانی
شماره 2
شماره 2،گلپایگان،ورزنه،سمیرم 2،شماره 10،گز
سپهری
نبویانپور
16 اریبهشت
افشارزاده
شماره 13
شماره 1،شهرضا،هرند،درچه و شماره 13
حسینی
شاهرخی
17 اردیبهشت
جواهریان
شماره 8
ا کاشان 2،شماره 8،اردستان 2،شاهین شهر و محمدآباد
اسکندری
شاهرخی