کد خبر: 244033
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹
بازدید 1970
ویژه برنامه بزرگداشت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان

یادمان کودکی،ویژه برنامه بزرگداشت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان در مرکز شماره 2 کانون استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، ویژه برنامه روز ملی ادبیات کودک و نوجوان به مناسبت بزرگداشت مهدی آذر یزدی با حضور مدیر کل امور اجتماعی استانداری بوشهر، مدیر کل امور بانوان استانداری، مدیر کل کانون استان و مسئولین و کارشناسان کانون به همراه جمعی از اعضا کانون استان برگزار شد.
 معرفی شخصیت مهدی آذر یزدی توسط عضو دختر کانون استان ، قصه گویی مسئول مرکز از داستانهای مرحوم مهدی آذر یزدی ، معرفی کتاب ، شعر خوانی و همچنین خوانش داستان توسط اعضاء از فعالیتهای اجرا شده در این ویژه برنامه بود.
از نکات قابل توجه این ویژه برنامه، برپایی و افتتاحیه  اولین نمایشگاه آثار نقاشی اعضاء کانون استان برگرفته از قصص قرانی با موضوع پیامبران بود که در مرحله اول 70 اثر شرکت داشتند که از این میان 25 اثر به این نمایشگاه راه یافته که 2 اثر از بندر ریگ، 2 اثر از مرکز 1 استان، 1 اثر از بندر دیلم و 1 اثر از شهرستان اهرم و در مجموع 6  اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند، که این نمایشگاه نیز مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت . همچنین از غرفه فروش محصولات کانون نیز بازدید شد.
گفتنی است این ویژه برنامه صبح روز 23 تیر ماه با حضور حجت السلام رزم جو مدیر کل امور اجتماعی استانداری بوشهر، دهقان مدیرکل  امور بانوان استانداری ، زکیه امیرپور مدیرکل کانون پرورش فکری کانون استان و جمعی ازکارشناسان و مسئولین کانون در مرکز شماره 2 استان برگزار شد.