کد خبر: 235247
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۲
بازدید 1203
« علم و فرهنگ شش ساله شد »

چاپ نشریه «علم و فرهنگ» ویژه نابینایان پس از هجده ماه با حمایت مدیریت اداره کل کانون استان تهران از سر گرفته شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران، نشریه«علم و فرهنگ» نشریه‌ای مستقل ویژه نابینایان است که بیش از 3000 مخاطب دارد و برای همه کتابخانه‌های ویژه نابینایان ارسال می‌شود. فعالیت این ماهنامه فرهنگی هنری اجتماعی که تاکنون 58 شماره را منشر کرده‌است، حدود 18ماه به دلیل عدم وجود فضای مناسب جهت چاپ متوقف شده‌بود.
ابزارهای چاپ این نشریه از تیرماه امسال با حمایت علی گنج‌کریمی؛ مدیرکل استان تهران در بخشی از مجموعه آفرینش های فرهنگی هنری حجاب مستقر شده‌است و «علم و فرهنگ» در آستانه آبان‌ماه 93 نیز شماره‌ای جدید را به دست مخاطبان خود خواهد رساند.
امیر سلامی سردبیر و ویراستار این نشریه ضمن تقدیر و تشکر از گنج‌کریمی عنوان کرد: «اساتید و فرهیختگان بسیاری در جمع نابینایان هستند که استفاده از این فرصت می‌تواند برایشان مهم و ارزشمند باشد. این نشریه در کتابخانه‌های مدارس و سایر نهادهای فرهنگی دست به دست می‌شود و مخاطبان بسیاری پیگیر چاپ آن هستند.»
سلامی از همکاری تنی چند از دوستان کانونی در تهیه مطالب این نشریه نیز خبر داد و گفت: «آقایان کیان جوادی و محمدحسین دیزجی از کارشناسان مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون نیز در برخی از شماره‌ها به کمک ما آمده‌اند. همچنین چندین مطلب از مربیان مراکز فراگیر در این نشریه به چاپ رسیده‌است.»
علاقمندان به همکاری با نشریه «علم و فرهنگ» و نیز متقاضیان درخواست اشتراک این نشریه می‌توانند با شماره تلفن 88953245 تماس حاصل نمایند.