«پوستر کتابخوانی برای ترویج کتابخوانی»

نتایج رقابت 19 مربی از مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران در مسابقه طراحی پوستر جهت هفته و کتاب و کتابخوانی اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استان تهران فراخوان مسابقه طراحی پوستر کتاب و کتابخوانی در اردیبشهت ماه 93 اعلام شد و آثار ارسالی مهر ماه پس از دریافت 36 اثر از 19 مربی مراکز فرهنگی هنری استان توسط سودابه شیران، کارشناس ارشد تصویرسازی، بهناز صفایی، کارشناس فرهنگی استان، نرگس موسوی کارشناس گرافیک داوری شد. از این میان 3 اثر در بخش پوستر به عنوان آثار منتخب شناخته شد و در بخش طراحی کارت اعضای کتابیار اثری شایسته تقدیر اعلام  نشد از ویژگی های بارز این دوره بررسی تک تک آثار و درج توضیح برای آشنایی بیشتر مربی با روش صحیح طراحی پوستر در مورد اثرش می‌باشد.
در بخش ویژه این دوره از مسابقه، اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره 39 که طی تابستان در جریان فعالیت‌های مرکز طراحی پوستر کتاب وکتابخوانی پرداخته بودند شرکت داشتند که از 10 اثر ارسالی 1این اعضا اثر برگزیده شد.
داوران در توصیه‌ای از تمامی شرکت‌کنندگان خواستند تا از فرستادن اثر تکراری، اثری که در مسابقه دیگری شرکت کرده و یا با قانون کپی رایت مغایرت دارد خودداری نمایند.
اسامی برگزیدگان به شرح زیر می باشد:
بخش پوستر مربیان :
برگزیده اول : مرضیه منصوری
برگزیده دوم:  منیژه حاتمیان
برگزیده سوم : پدیده فراهان نژاد
بخش پوستر اعضا :
کیارش بخارایی    14 سال
از برگزیدگان این مسابقه در هفته کتاب و کتابخوانی طی ویژه برنامه‌ای تقدیر خواهد شد.