کانون در جشن انقلاب جوانه می‌زند

همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، ستاد و مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران به استقبال بهار انقلاب می‌روند.<BR>

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران، اعضا و کارکنان ستادی صبح روز ششم بهمن با حضور در مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) با آرمان‌های انقلاب و شهدا تجدید میثاق خواهند کرد.
اجرای سرود و قرائت بیانیه توسط اعضای نوجوان از بخش‌های اصلی این مراسم خواهد بود.
همچنین ویژه برنامه‌های جشن انقلاب نیز به طور ویژه از 12 تا 21 بهمن در سراسر مراکز استان اجرا می‌شود و مخاطبان علاوه بر شرکت در فضایی شاد و نشاط‌ آور با چگونگی شکل‌گیری انقلاب، دلایل و آرمان‌ها و وظایف‌شان در دوره کنونی آشنا خواهند شد.
این برنامه‌ها که در سه حوزه فرهنگی، هنری و ادبی به اجرا در می‌آید، بر اساس سرفصل‌های مطرح شده از سوی استان برنامه‌ریزی و طراحی شده‌است. برگزاری راهپیمایی‌های نمادین، اجرای مسابقه، دعوت از میهمانان، برپایی نمایشگاه کتاب، اجرای جشن و دعوت از مدارس و تشکیل کارگاه‌های هنری و ادبی از اصلی‌ترین برنامه‌ها در این دهه خواهد بود.
گفتنی است همکاران ستاد، مربیان و اعضای مراکز در راهپیمایی با شکوه روز 22بهمن، با برپایی غرفه کانون در ضلع شمالی میدان فردوسی نیز میزبان کودکان و نوجوانان علاقه‌مند خواهند بود.