کانون می تواند شروع خلاقیت کودکان و ورود آن ها به دنیای جدیدی باشد.

مدیر کل امور اجتماعی فرهنگی استانداری تهران، ضمن بازدید ازمرکز 43، به روابط عمومی کانون اداره کل استان تهران گفت : کانون پرورش فکری نقطه ی آغاز زندگی جدید شهروندی و شهرنشینی ست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران، مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران، "سیاوش شهریور" در روز دوشنبه، یازدهم خرداد ماه با همراهی مدیر کل استان تهران "رضا قمرزاده" از کانون پرورش فکری کودکان استان تهران بازدید کرد.

با دیدن قصه گویی کودکان، خاطرات قصه های مادربزرگ در خاطرش جان گرفته بود. همچنان که نام قصه های کودکی اش را به زبان می آورد،از فضای عملی و اجرایی کانون لذت می برد. از نقاشی تصاویر مادربزرگ ها گرفته تا بازی های قدیمی که بر کاغذ نقش بسته. وی در بازدید از کانون گفت: احساس کردم یک بازگشتی به بهترین دوران زندگی، دوران کودکی ام را داشتم

مدیر کل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری تهران ازبخش های گوناگون فعالیت های کانون استان تهران و نمایشگاه  این استان بازدید به عمل آورد که در این بازدید ، معلمان ادبی ، فرهنگی و هنری حضور داشتند و توضیحاتی را درباره فعالیت های کانون بیان کردند.

مدیر کل امور اجتماعی فرهنگی استانداری تهران، ضمن بازدید ازفعالیت های کانون و نمایشگاه آثار اعضا در سال 93، موزه کودک و مرکز شماره 43، به روابط عمومی کانون اداره کل استان تهران گفت : کانون پرورش فکری نقطه ی آغاز زندگی جدید شهروندی و شهرنشینی ست. هر سرزمینی اگر بخواهد به توسعه ای پایدارو همه جانبه برسد وبخواهد نسل نوپایش در چرخه آسیب نیفتد، باید که توانمند سازی شود، من معتقدم آغازتلاشها برای بهتر شدن امور، باید ازهمین کانون باشد.

وی ادامه داد : کانون می تواند شروع خلاقیت کودکان و ورود آن ها به دنیای جدیدی باشد.

مدیر کل امور اجتماعی فرهنگی استانداری تهران،در ادامه گفت: به عقیده من کانون یک مینیاتوری ست از زندگی بزرگتر. اگر ما بتوانیم به فرزندانمان آموزش های اساسی و اصولی بدهیم، در آینده با نسلی موفق و موثرروبرو خواهیم شد.فضای کانون می تواند از کودکان انسان هایی موفق و خلاق بسازد. معدل زندگی آرامش و اخلاق و فضیلت است اگردر حین آموزش، این ها را توجه داشته باشیم، بسیاری از مشکلات در بزرگسالی حل می شود.

در پایان کانون می تواند با شهرداری یا وزارت ارشاد و دیگر ارگان های فعال، در حوزه فرهنگ همکاری نموده تا بتواند بیشتر توسعه یابد و کودکان بیشتری را به عضویت بپذیرد. سیاوش شهریور با اشاره به تنوع در فعالیت های کانون مشتاق بود که فرزند خود را نیز به دست پر مهر مربیان کانون بسپارد.