کد خبر: 243396
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶
بازدید 1117
مسابقه کتابخوانی در مرکز 43

در مسابقه کتابخوانی مرکز 43دو کتاب با عنوان های «محمد رسول الله(ص) » برای دختران نوجوان و « این صدای علی است » برای پسران نوجوان، توسط مربیان مرکزمعرفی و با استقبال اعضا همراه شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان، به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و شروع فعالیت های تابستانی، کتابخانه 43 برای اولین بار مسابقه ای را با موضوع کتابخوانی، براساس طرح پیشنهادی "محمدحسین دیزجی" طی دو روز برگزار کرد.دیزجی کارشناس روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و به عنوان مدرس دربرخی دوره های آموزش خبر نویسی با کانون استان همکاری کرده است.

گفتنی است برای اجرای این مسابقه، در ابتدا دو کتاب با عنوان های «محمد رسول الله(ص) » برای دختران نوجوان و « این صدای علی است » برای پسران نوجوان، توسط مربیان مرکزمعرفی و با استقبال اعضا همراه شد .

سپس سوالات انتخابی مسابقه  که از متن کتابها گزینش شده بودند در جدول هایی گنجانده شدند تا اعضا با پاسخ دادن به سوالات و حل جدول، رمزآن را کشف کنند.  گفتنی ست رمز این جدول حدیثی از ائمه معصوم در رابطه با "مطالعه" بود.

 در مسابقه کتابخوانی مرکز 43 اعضاء به گروههای چهار نفره تقسیم شدند و با مشورت و همفکری گروهی، به حل جدول طراحی شده و حدیث نهفته در آن پرداختند و در نهایت  به گروه برگزیده و اعضای شرکت کننده جوایزی اهدا شد.