کد خبر: 259956
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
بازدید 1791
فعالیت های روزهای پایانی تابستان در مراکز استان تهران

مراکز کانون استان تهران روزهای پایانی را با برگزاری جشن ها ، فعالیتهای علمی ، اردویی برگزار گردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استان تهران بازتاب اخبار مراکز 7 ، دماوند و 24
 
مرکز 7 : اردوی علمی-آموزشی باغ پرندگان

 در روزهای پایانی تابستان تعداد30 نفر از اعضاء مرکز7 با همراهی فاطمه رمضانی مسئول مرکز و جمعی از مربیان به اردوی علمی- آموزشی باغ پرندگان رفتند. اعضا در این اردوی علمی، تفریحی با 55 گونه از پرندگان بومی ایرانی آشنا شدند و روزی خاطره انگیز راپشت سر گذاشتند

 
 
مرکز نجوم دماوند : رصد شگفتی‌های آسمان شب
 
روز شنبه 20 شهریور ماه همزمان با عید سعید قربان برنامه ای با عنوان شب های رصدی در مرکز نجوم دماوند برگزار شد.
در این برنامه کلیه اعضاء کلاس های تابستانی این مرکز به همراه خانواده‌هایشان با حضور در رصد خانه ی مرکز، ماه، سیارات و صور ت های فلکی را رصد کردند .
 
 
مرکز 24: جشن صنایع دستی و جشن خوراکی‌ها 
 
روز 24 شهریور جشن و کارگاه صنایع دستی با حضور45 نفر از اعضای کودک و نوجوان در مرکز 24 برگزار شد. این برنامه در 2 بخش برپایی نمایشگاه آثار صنایع دستی و کارگاه های هنری شامل: کارگاه ساخت عروسک های بومی توسط لیلا مکانی، کارگاه نقاشی – خط توسط مریم لبیکی، کارگاه سفالگری توسط محبوبه فتحی زاده ، کارگاه گونی بافی توسط طاهره جودکی برگزار شد. و همچنین روز 18 شهریور جشن خوراکی ها با حضور 26 نفر از اعضا شرکت کننده و 50 بازدید کننده در این مرکز برگزار شد. این جشن طی فراخوانی به اعضا و والدین اعلام و ثبت نام برای شرکت در این روز انجام شد. اعضا شرکت کننده با انواع دسر و ژله روزی شیرین و خاطره انگیز را تجربه کردند و در پایان سه نفر برگزیده اعلام شدند.