هفت سین کتاب اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استقبال از سال 96

هفتمین نشست باشگاه کتاب خوانی در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: هفتمین نشست، باشگاه های کتاب خوانی، استان چهارمحال وبختیاری با حضور اعضای کارگاه های ادبی مرکز شماره 3شهرکرد در فرهنگسرای این شهر با حضور مسوولان استانی و اعضای باشگاه برگزار شد.
بر این اساس در این نشست که با عنوان (بهار کتاب) برگزار شد فعالیت های متنوعی نظیر: هفت سین کتاب با چینش ونمایش کتابهایی که طی این مدت در باشگاه معرفی شده بودند، قرایت اثر ادبی توسط اعضا، قصه گویی از کتاب جوامع الحکایات محمد عوفی(قصه ی مروارید وماهی)توسط عضو ادبی مرکز شماره 3از جمله برنامه های اجرا شده در این نشست بود. 
 کاشت نهال های کوچک توسط مسوولین حاضر در جلسه به بهانه ی فرارسیدن بهار و در ادامه ی طرح درخت ودرختکاری و نوشتن مطالب ادبی توسط اعضا برای بهار بر روی کاغذهایی به شکل برگ درخت و تزیین نهالها با این نوشته ها، اهدای لوح تقدیر و جوایز اعضا توسط شهردار شهرکرد و مسوولین حاضر در جلسه و... از دیگر برنامه های هفتمین نشست باشگاه کتاب خوانی در شهرکرد به شمار می آمد.

گفتنی است با شگاههای کتابخوانی کودکان و نوجوانان در 21 مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر استان از ابتدای سال 95 در حال فعالیت است.