کانون بهترین فضا برای ارتباط کودکان با هنر است

هاتف همایی عکاس هنری گفت: باید در عرصه هنر به کودکان آزادی عمل داده شود و اگر عکاسی به دنبال کشف رابطه کودک با اشیا و حس‌های کودک در حین انجام کار است، کانون بهترین فضا محسوب می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: هاتف همایی همزمان با ساخت مستند فروشگاه و نمایشگاه عرضه محصولات کانون در استان اظهار کرد: حدود 15 سال است که عکاسی هنری انجام می‌دهم و سال‌ها در آموزش و پرورش برای کتاب‌های درسی و همچنین مجلات رشد عکاسی کردم.
 وی با اشاره به انجام پروژه‌های مختلف افزود: کانون زبان ایران به عکس برای روی جلد کتاب و سایتش احتیاج داشت و جای تشکر دارد که مسؤولان این مجموعه به صورت جدی به موضوع عکاسی پرداختند به‌گونه‌ای که برای هر عکس اتاق فکر تشکیل و حدود 6 نفر از کارشناسان این عرصه به بحث و بررسی پرداخته و با ارائه نظر کارشناسانه به نتیجه مطلوب رسیده و سپس پروژه اجرا شد.
این عکاس هنری عنوان کرد: رابطه بچه‌ها با فعالیت‌های دستی از جمله نقاشی، سفال و ... بسیار عمیق است و اگر عکاسی به دنبال کشف رابطه کودک با اشیا و حس‌های کودک در حین انجام کار است، کانون بهترین فضا محسوب می‌شود.
همایی خاطرنشان کرد: به منظور افزایش انگیزه در کودکان باید در محیط‌های مختلف طبیعی و اجتماعی آزادی عمل به آن‌ها داده شود تا با دوربین از هر چه که دوست دارند عکس بگیرند و چیزی به آن‌ها القا نشود.