کد خبر: 265600
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
پژوهش‌گران خراسان رضوی در نوزدهمین کنگره جهانی اسیتژ

نام سهراب خواجه‌نژاد کارشناس مسوول هنری و فیروزه مدیر خراسانی مربی کانون خراسان رضوی در جمع پژوهش‌گران ایرانی منتخب در کنگره جهانی اسیتژ قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، شهر کیپ تاون از 27 اردیبهشت تا 6 خرداد 1396 میزبان پژوهش‌گران تئاتر و اعضای بین‌الملل اسیتژ است.
مرکز ملی اسیتژ ایران این فراخوان در میان اعضای اسیتژ، تمامی مراکز کانون در استان‌ها و علاقمندان منتشر کرد و پس از گزینش 7 مقاله و 2 طرح برگزاری کارگاه آموزشی از سوی کشور ایران، دبیرخانه‌ی این کنگره 3 اثر را به عنوان مقاله‌های برتر اعلام کرد.
سهراب خواجه‌نژاد کارشناس مسئول هنری کانون استان به همراه فیروزه مدیر خراسانی مربی کانونی با ارائه مقاله مشترکی با عنوان « ارتباط بین رشته‌ای تئاتر با ورزش صبحگاهی مدرسه برای کودکان» و « تئاتر، فرهنگ و تاثیر آموزشی بری کودکان» در این رویداد حضور خواهند داشت.
جواد محقق نیشابوری مدیرکل کانون استان نیز در تقدیر از این دو پژوهش‌گر گفت:
"به نام خداوند جان و خرد"
جناب آقای سهراب خواجه نژاد
کارشناس مسوول محترم هنری
سرکار خانم فیروزه مدیر خراسانی
مربی ارجمند کانون خراسان رضوی
احتراماً
از اینکه پژوهش مشترک شما، در حوزه تاتر، در نوزدهمین کنگره جهانی اسیتژ، جهت ارائه پذیرفته شده است، صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.
مایه خرسندی و افتخار است که چنین درخششی- که حاصل یک فرآیند طولانی در کانون خراسان رضوی است و اثر زحمات و رنج‌های مربیان گذشته و درگذشته و بازنشستگان و دلسوختگان در آن مشهود است- از این استان هنرپرور ظهور و بروز یافته است.
به شما زوج هنری تبریک می‌گویم که این افتخار برای کانون خراسان رضوی به نام شما رقم خورده است.
پاینده باشید
جواد محقق نیشابوری
مدیرکل کانون خراسان رضوی
گفتنی است؛ این کنگره با همکاری اسیتژ بین‌الملل، شبکه بین‌المللی پژوهش تئاتر برای کودکان و نوجوانان (ITYARN)، دانشگاه کیپ تاون (UCT) و درام برای زندگی، مستقر در دانشگاه Witwatersrand (Wits)، برگزار می‌شود.