کد خبر: 267600
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
جشن روز پدر در کنار یک پدرآسمانی

هم‌زمان با میلاد حضرت امیرالمومنین علی‌ابن‌ابیطالب(ع)، اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره دو سبزوار میزبان پدر اولین شهید مدافع حرم شهرستان شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، مربیان و اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره دو سبزوار، در سیزدهم رجب و روز پدر از پدر، همسر و دختر شهید رضا دامرودی تجلیل به عمل آوردند.
اسماعیل عسکری مربی مسوول مرکز2سبزوار،در معرفی این شهید بزرگوار گفت: شهید دامرودی اولین شهید مدافع حرم شهرستان می‌باشد که در سال 94،در دفاع از حرم عمه سادات در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
عسکری افزود: در مراسم جشن میلاد که با مشارکت دانش‌آموزان موسسه امام حسین(ع) و اعضای کانون پرورش فکری برگزار شد، برنامه‌هایی نظیر دلنوشته، مولودی‌خوانی، سرود، مسابقه و تجلیل از پدر نمونه شهید اجرا شد و کودکان و نوجوانان با گوشه‌هایی از زندگی شهید دامرودی و سیره و سلوک آن بزرگوار آشنا شده و به جای ایشان روز مرد را با آیینی خاص به پدر شهید تبریک گفتند.
عسکری ادامه داد، جشن مذکور علاوه بر ایجاد نشاط و شادمانی برای اعضا، دارای وجوه معنوی بسیار عمیق و موثری بود که همه‌ی این‌ها به برکت خون شهیدان به خصوص شهدای مدافع حرم، میسر و مهیا گشته است.