کد خبر: 271918
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
جشن استقبال از بیستمین جشنواره قصه‌گویی

مرکز فرهنگی هنری شماره سه نیشابور با برگزاری جشن «قصه‌گویی» به استقبال بیستمین جشنواره قصه‌گویی رفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، در آستانه بیستمین دوره جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون ، مرکز شماره سه نیشابور با برگزاری جشن قصه‌گویی به پیشواز این جشنواره رفت.
زهره اکبرآبادی مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری شماره سه نیشابور با اعلام این خبر، خاطر نشان کرد: قصه و قصه‌گویی هنر دیرینه بشری است و ذهن در جستجوی تازگی و زیبایی انسان همواره در پی بیان قصه‌ها برای آموختن و تجربه زندگی بهتر است .
او در ادامه افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارج نهادن به این هنر که از دیرباز در میان ایرانیان نیز رواج داشته ، گام موثر و بلندی در جهت ارتقاء فرهنگ قصه گویی برداشته است و برگزاری بیست دوره این جشنواره به صورت مستمر و در سطح بین‌المللی، کانون را به تنها ارگان رسمی در این خصوص تبدیل کرده است.
به همین مناسبت و در آستانه جشنواره قصه‌گویی اعضا و مربیان مرکز شماره سه نیشابور در جشن قصه‌گویی مرکز به بیان قصه‌هایی شیرین برای زندگی پرداختند.
زهره اکبرآبادی افزود: در این جشن حدیث سوقندی، اسماء خانی ، فائزه ناوکشان و مهدی حصاری از اعضای مرکز ، مریم جعفری به عنوان مادربزرگ ، حسام دولت آبادی از اعضای قدیم کانون در بخش آزاد و ملیحه عزیزی و زهره اکبرآبادی مربیان مرکز به قصه‌گویی پرداختند.