حضور مدیر کل کانون خراسان جنوبی در دفتر روزنامه بیرجند امروز

عبدالرضا صمدی با حضور در دفتر "روزنامه بیرجند امروز" از توجه این روزنامه به اخبار حوزه کودک و نوجوان قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکر ی کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، عبدالرضا صمدی با حضور در دفتر "روزنامه بیرجند امروز" با محمود حیدری مدیر مسوول این روزنامه دیدار و گفت‌وگو کرد.
مدیر کل کانون خراسان جنوبی در این دیدار ضمن قدردانی از توجه روزنامه بیرجند امروز به اخبار حوزه کودکان و نوجوانان گفت: کودکان و نوجوانان سرمایه‌های ارزشمند کشور هستند و ما تنها در همین دوران کودکی و نوجوانی فرصت داریم استعدادهای آنان را کشف و پرورش دهیم و به آن‌ها کمک کنیم به سلامت وارد دنیای بزرگترها شوند.
صمدی در ادامه خاطر نشان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان سازمانی که برای کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کند وظیفه دارد صدای این عزیزان را آن‌گونه که شایسته است، به گوش بزرگ‌ترها و مسوولین برساند.
مدیر کل کانون خراسان جنوبی اضافه کرد: بسیاری از سازمان‌ها و یا حتی رسانه‌ها هستند که می توانند به کمک کانون بیایند تا صدای کودکان رساتر شنیده شود.
صمدی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری درباره مسایل فرهنگی تأکید کرد: باید امکانات فرهنگی و هنری هم‌چون کتاب، عروسک‌های بومی محلی و دیگر اسباب بازی‌ها به نحو مطلوب در اختیار کودکان و نوجوانان قرار گیرد تا نیروهای اندیشمند و متفکری برای آینده تربیت شود.
صمدی با بیان این‌که گستره‌ی امر تربیت از محیط خانواده فراتر رفته است، اظهار داشت: باور ما بر این است اوقات فراغت کودکان و نوجوانان با ساعت‌های آموزشی آنان برابری می‌کند و با تعطیلی پنج شنبه‌ها نقش رسانه‌ها و مطبوعات غیرقابل انکار است.
 وی افزود: با هم‌فکری و تعامل بیشتر می‌توان ارتباط بین کودکان و نوجوانان را با رسانه‌ها و مطبوعات بیشتر کرد، تا به اندیشه‌پروری و تقویت ارزش‌های دینی و اسلامی ذهنی این عزیزان کمک شود.
 مدیر کل کانون خراسان جنوبی ضمن ابراز خرسندی از نگاه حمایتی "روزنامه بیرجند امروز" به کودکان و نوجوانان گفت: توجه به اخبار حوزه کودک به ویژه موفقیت‌های این عزیزان و اختصاص دادن صفحه اول به خبر و عکس کودکان در کنار اخبار مهم روز، مسیر زندگی آنان را تغییر می‌دهد و این نگاه خیرخواهانه گاهی منشأ تحولاتی عظیم در زندگی کودکان و نوجوانان می‌شود.
 
آمادگی روزنامه بیرجند امروز برای معرفی کودکان و نوجوانان موفق کانون
در ادامه‌ی این دیدار محمود حیدری، مدیر مسوول روزنامه بیرجند امروز گفت: اولویت ما در این روزنامه کار فرهنگی است زیرا به تأثیرات آن در جامعه به خوبی آگاهیم.
حیدری تأکید کرد: کودکان و نوجوانان می‌توانند یکی از مخاطبین تأثیرگذار رسانه‌ها و مطبوعات باشند که این فرصتی ناب برای انتقال ارزش‌های دینی و اسلامی است.
مدیر مسوول روزنامه با اشاره به این‌که "روزنامه بیرجند امروز" بیش از ده سال است که همه روزه در استان منتشر می‌شود، گفت: ما برای معرفی و چاپ آثار اعضای موفق در سطوح کشوری و بین‌المللی اعلام آمادگی می‌کنیم و توجه به اخبار فرهنگی هنری کودکان و نوجوانان هم‌چنان برای ما در درجه اول اهمیت قرار خواهد داشت.
در پایان عبدالرضا صمدی با اهدای لوح تقدیر و هدیه از تلاش‌های محمود حیدری مدیر مسوول روزنامه بیرجند امروز و دیگر خبرنگاران قدردانی کرد.
 این دیدار با همراهی عذرا شهریاری کارشناس فرهنگی استان و فاطمه آدینی کارشناس روابط عمومی کانون خراسان جنوبی صورت گرفت.