کد خبر: 231270
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳
حضور مدیر کل کانون خراسان جنوبی در روزنامه خراسان جنوبی

عبدالرضا صمدی با حضور در دفتر روزنامه خراسان جنوبی از مدیر مسوول و 2 خبرنگار این روزنامه برای انعکاس مطلوب اخبار حوزه کودک و نوجوان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، عبدالرضا صمدی در دیدار خود با عبداله هادی نیا مدیر مسوول روزنامه خراسان جنوبی از تلاش و همت خبرنگاران این روزنامه در انعکاس اخبار حوزه کودک و نوجوان و به ویژه تهیه گزارش‌های تحلیلی و مصاحبه با اعضای موفق کانون قدردانی کرد.
 صمدی با بیان این‌که نقش رسانه‌ها در فرهنگ اجتماعی مردم غیر قابل انکار است، گفت: رسانه‌ها همواره بر عواطف، باورها، اعتقادات مردم و شیوه زندگی آنان تأثیرگذار بوده است .
مدیر کل کانون اضافه کرد: امروزه حفظ زبان و ادبیات فارسی وظیفه‌ی همه‌ی ماست و کانون نیز همواره تلاش می‌کند تا با توجه خاص به کودکان و نوجوانان، آنان را با  مفاخر ادبی آشنا کند و رسانه‌ها به دلیل سرو کار داشتن با هنر نوشتاری می‌توانند بر تقویت استفاده از زبان فارسی در جامعه به ویژه محیط خانواده تأکید کنند تا در کنار یکدیگر جامعه فرهنگی داشته باشیم.
صمدی خاطر نشان کرد: رسانه‌ها در انتقال آموزه‌های دینی و اجتماعی نقش به سزایی دارند و سابقه روزنامه خراسان جنوبی در حوزه توجه به کودکان و نوجوانان همواره درخشان بوده است به ویژه در بخش گزارش‌های تحلیلی و انتقادی که امیدواریم این رویه هم‌چنان ادامه یابد تا صدای قشنگ کودکان رساتر از قبل به گوش همگان برسد.
وی در ادامه سخنانش توضیح داد: توجه رسانه‌ها به گفت‌وگو با کودکان و نوجوانان و توجه به آثار آنان موجب می‌شود کودکان بتوانند در آینده با اعتماد به نفس بیشتری در جامعه حضور پیدا کنند و جامعه نیز از موفقیت‌ها، خواسته‌ها و آرزوهای کودکان و نوجوانان آگاهی ‌یابد.
مدیر کل کانون خراسان جنوبی در پایان سخنانش از مدیر مسوول روزنامه خراسان جنوبی خواست، هم‌چنان این روزنامه نگاه هنرمندانه‌ای به اخبار حوزه کودک و نوجوان داشته باشد و در صفحات مدرسه و آفتاب‌گردان این روزنامه به طور مستمر صدا و تصویر کودکان به همراه آثار هنری و ادبی آنان منتشر شود.
در ادامه هادی‌نیا ضمن قدردانی از مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای حضور در دفتر روزنامه گفت: روزنامه خراسان جنوبی همواره تلاش می‌کند از لغات اصیل زبان فارسی استفاده کند تا  توجه مخاطبان به این گهر گران‌بهای ایرانیان جلب شود.
مدیر مسوول روزنامه خراسان جنوبی یادآور شد، این روزنامه ظرفیت‌های بالایی دارد که می‌‌تواند بخش‌های ویژه‌ای را به کودکان و نوجوانان اختصاص دهد.
در پایان مدیر کل کانون استان با اهدای لوح و هدیه از تلاش‌های عبداله هادی نیا مدیر مسوول روزنامه خراسان جنوبی و حسین قربانی و حدیثه رنجبر خبرنگاران این روزنامه قدردانی کرد.