کارت پستال‌های نقاشی کودکان خراسان جنوبی به کودکان قطر هدیه شد

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی، با اهدای کارت پستال‌های نقاشی خود بهار دوستی را با کودکان قطر آغاز کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، عبدالرضا صمدی که با مسؤولیت سرپرستی  گروه اعزامی مربیان کانون به قطر سفر کرد، با اعلام این خبر گفت: با برگزاری هفته دوستی در کشور قطر، نقاشی‌های کودکان خراسان جنوبی به نمایندگی از همه کودکان ایرانی در قالب کارت پستال به کودکان قطری اهدا شد.
صمدی اضافه کرد: اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی با ارسال این کارت پستال‌ها پیام مهربانی کودکان ایران را به بچه های قطر رساندند و در آستانه فرا رسیدن سال نو سلامتی، آرامش و سعادت را به کودکان قطری آرزو کردند.   
وی تأکید کرد: اهدای هدایای فرهنگی، ادبی و هنری کودکان ایرانی به دیگر کودکان در کشورهای دیگر، سبب پیوند میان ملت‌ها و برقراری رابطه دوستی، صلح و مهربانی بین کودکان دنیا می‌شود.
 مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تصریح کرد: هفته‌ی دوستی کودکان ایران و قطر صبح روز 10 اسفند 93 با حضور برخی مقامات دو کشور هم‌چون سفیران کشورهای لیبی، ژاپن و رایزن فرهنگی فلسطین در مرکز فرهنگی کودکان قطر آغاز شد و به همت3 نفر از مربیان کانون کارگاه‌های عروسک‌سازی، کارهای دستی و سنتی، سفالگری، نمایش فیلم، نقاشی، بازی و سرگرمی برای بیش از 700 کودک قطری و ایرانی برگزارشد.
صمدی با اشاره به اینکه تاکنون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 30 هفته دوستی را در 30 کشور برگزار کرده است، گفت: این هفته دوستی به همت اداره‌ی ایرانیان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزارشد.