برگزیدگان چهارمین ویژه‌برنامه‌ی قصه‌گویی استانی مرثیه‌ای برای خورشید در اهواز معرفی شدند

چهارمین ویژه‌برنامه‌ی قصه‌گویی مرثیه‌ای برای خورشید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان عصر یک‌شنبه با معرفی برگزیدگان در سالن آمفی‌تئاتر کانون شماره یک اهواز به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، شعله پرند، مرجان ظریفی و مریم فهیم پور هیئت‌داوران چهارمین ویژه‌برنامه‌ی قصه‌گویی مرثیه‌ای برای خورشید در پایان این برنامه در بخش مربیان فرهنگی آسیه رحمتی با قصه «لبخندی به قشنگی بهار» از اندیمشک، زینب موسوی با قصه «آخرین سبزپوش» از هندیجان، مهرناز شهرکی با قصه «ذبح عظیم» از بهبهان، و شهناز ممبنی با قصه «داستان آن سال‌ها» از اهواز را به ترتیب به‌عنوان نفرات اول تا چهارم این جشنواره معرفی کردند.
فاطمه رشیدی با قصه «بابای بد، بابای خوب» از اهواز، در بخش مربیان ادبی و مرجان نوروزی با قصه «بعد از هزار سال» از اهواز توانستند حائز رتبه برتر شوند.
هیئت‌داوران همچنین در بخش آزاد نیز مریم علیدادی را با قصه‌ی «دیدار در خرابه» را به‌عنوان نفر برگزیده معرفی کردند.
گفتنی است: چهارمین ویژه‌برنامه‌ی قصه‌گویی مرثیه‌ای برای خورشید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در حالی در کانون شماره یک اهواز به کار خود پایان داد که 16 شرکت‌کننده‌ی آن قصه‌های خود را با موضوع عاشورا و قیام امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان ارائه کردند.