بزرگداشت روز ملی خلیج‌فارس در کانون ماهشهر

کودکان و نوجوانان ماهشهری با حضور در کانون پرورش فکری روز ملی خلیج‌فارس را جشن گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، مرضیه دقایقی با اعلام این خبر گفت: مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ماهشهر هم‌زمان با روز ملی خلیج‌فارس با دعوت از کودکان و نوجوانان و برگزاری جشن این روز ملی را گرامی داشتند.
وی افزود: جشن روز ملی خلیج‌فارس کانون ماهشهر با حضور اعضا پسر این مرکز و باهدف معرفی این روز بزرگ و لزوم حفظ و حراست از مرزهای کشور عزیزمان ایران برگزار شد.
دقایقی اضافه کرد: مربیان کانون در این برنامه ضمن معرفی کتاب"خلیج‌فارس از گذشته تا حال"، دلیل این نام‌گذاری و لزوم حفظ و حراست از مرزهای سرزمینمان ازجمله مرز آبی خلیج‌فارس را به بچه‌ها توضیح دادند.
این مسوول فرهنگی یادآور شد: در این جشن همچنین بچه‌ها به چند گروه تقسیم‌شده و در کارگاه‌های کاردستی و خوشنویسی شرکت کردند و آثاری با موضوع این روز ساختند.
گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان ماهشهر یک مرکز فرهنگی هنری دارد که مربیان این مرکز با ارائه فعالیت‌های فرهنگی، هنری با مخاطبین کودک و نوجوان خود ارتباطی چهره به چهره و نزدیک برقرار می‌کنند.
مربیان کانون در این مراکز علاوه بر امانت دادن کتاب به ارائه 40 عنوان فعالیت فرهنگی هنری ازجمله قصه‌گویی، شعرخوانی، نمایش عروسکی، پخش فیلم، تهیه روزنامه دیواری، کتاب‌خوانی، نقاشی، سفالگری، گفتگوهای آزاد برای کودکان و نوجوانان می‌پردازند.