ویژه‌برنامه "در ماتم حسین علیه‌السلام" در هفتکل

به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ویژه‌برنامه " در ماتم حسین علیه‌السلام " هم‌زمان با ماه محرم در شهرستان هفتکل در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، مریم مکوندی مسوول کانون هفتکل با اعلام این خبر گفت: ویژه‌برنامه " در ماتم حسین علیه‌السلام" در ایام دهه محرم با حضور دانش آموزان هفتکلی در کانون پرورش فکری این شهرستان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به این‌که در ویژه‌برنامه " در ماتم حسین علیه‌السلام " مربیان کانون با اجرای برنامه‌های قصه‌گویی و شعرخوانی اقدام به معرفی شخصیت امام حسین علیه‌السلام، اصحاب و یاران باوفای آن حضرت به کودکان و نوجوانان می‌کنند افزود: در این ویژه‌برنامه همچنین مربیان کانون برنامه‌هایی قرائت قرآن، نوحه‌خوانی و سینه‌زنی، مسابقه نقاشی با عنوان "خیمه خونین" را برای بچه‌ها اجرا می‌کنند.

مکوندی با اشاره به همکاری فرمانداری شهرستان هفتکل در برگزاری این ویژه‌برنامه یادآور شد: جوایز کودکان شرکت‌کننده در مسابقه نقاشی "خیمه خونین" توسط فرمانداری تهیه و به برگزیدگان اهدا می‌شود.

گفتنی است: ویژه‌برنامه " در ماتم حسین علیه‌السلام " تا پایان ماه محرم در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هفتکل اجرا خواهد شد.