پودمان آموزشی «روش تدوین گزارش فعالیت‌های فرهنگی هنری مراکز» در اهواز

پودمان آموزشی «روش تدوین گزارش فعالیت‌های فرهنگی هنری مراکز» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان طی دو روز در اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، پودمان آموزشی «روش تدوین گزارش فعالیت‌های فرهنگی هنری مراکز» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، با حضور 34 مربی مسئول مراکز کانون استان خوزستان در اهواز برگزار خواهد شد.

این دوره آموزش دو روزه که به‌صورت نظری و عملی اجرا خواهد شد؛ 26 و 27 مهرماه جاری، در دو تایم صبح از ساعت 8 تا 12 و بعدازظهر از ساعت 14 تا 17:30 در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اهواز برگزار می‌شود.

محوریت اصلی این آموزش از سوی برگزارکنندگان این پودمان «ارتقاء سطح آگاهی و افزایش مهارت نوشتن گزارش فعالیت‌های فرهنگی هنری» اعلام شده و مسئولیت آموزش این دوره‌ی آموزشی به اردشیر ساسان مدرس دانشگاه علمی کاربردی شهرستان اهواز واگذار شده است.

مفهوم گزارش و انواع آن، اصول و قواعد گزارش‌نویسی، ویژگی و نحوه تدوین گزارش خلاقانه و شیوه تدوین گزارش از فعالیت‌های فرهنگی هنری از دیگر اهداف برگزاری این پودمان آموزشی عنوان شده است.

گفتنی است: مربیان شرکت‌کننده در این پودمان 14 ساعته در صورت قبولی در امتحان پایان دوره و کسب نمره قبولی از سوی مرکز آموزش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مدرک معتبر دریافت خواهند کرد.