کد خبر: 268566
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
روابط عمومی، هنر و علم اجتماعی است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان معتقد است؛ روابط عمومی، هنر و علم اجتماعی است که درون و برون سازمان را به هم پیوند می دهد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، غلامرضا شنبدی در آیین بزرگداشت 27 اردیبهشت‌ماه روز ارتباطات و روابط عمومی در جمع نیروهای ستادی کانون خوزستان گفت: روابط عمومی مشاور امین مدیر و کلیه کارکنان دستگاه است و از این رو لازم است که مدیر و کارکنان صد درصد به وی اعتماد داشته باشند.

وی روابط عمومی را چشم و چراغ یک دستگاه و آئینه زیبایی‌ها معرفی کرد و افزود: روابط عمومی یک اتاق شیشه‌ای است که از هر طرف آن، همه چیز زیبا دیده می شود.

شنبدی روابط عمومی را حافظ منافع دستگاه مربوطه و مردمی دانست که با آن سر و کار دارند و یادآور شد: اگر نقش روابط عمومی را در ایجاد یا تقویت فرهنگ توسعه، کشف و معرفی ظرفیت‌های جامعه، بازآفرینی فرهنگی، حفظ تعلق و پیوستگی بدانیم در این صورت باید بتواند از هر نوع گسستگی و ناپیوستگی جلوگیری کند و یا حداقل کاهش‌دهنده فاصله و شکاف میان جامعه و دستگاه‌های اجرایی باشد.

گفتنی است: در پایان این نشست از تلاش های یک ساله روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان با اهدا لوح قدردانی شد.